Beantwoord

Waarom betaal ik 9.99 voor 2de kastje

  • 12 August 2019
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Hallo KPN,

Wwaarom betaal ik met kpn compleet €9.99 voor een extra 2de kastje! Ik lees in reacties dat de 2de gratis is! Ik zou dan gras geld retour zuen hiervan ! Wij hebben interactieve tv, internet en KPN mobiel ( 2 mobiele abonnementen)dus best wel compleet! wat gaat hier mis , ligt het aan huisnummer 13 😜... daar gaat vaker wat mis vandaar ik het graag! Als de 2de kastje gratis is dan hoop ik dat dat zo snel mogelijk wordt aangepast en wat ik teveel heb betaald daarvoor retour krijg! Wacht graag op een antwoord van jullie.
Met vriendelijke groet,
Corine150971
icon

Beste antwoord door Nick83 12 August 2019, 18:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Extra kastje voor tv kost volgens mij 5 euro. En je krijgt geen extra kastje door compleet te zijn. Bij het goedkoopste abo zit 1 kastje, bij de overige abo's zitten 2 kastjes. Voor meer kastjes moet je gewoon betalen, maar volgens mij is dat 5 euro en geen 9.99.

FOX Sports Eredivisie is volgens mij 9.99. Bent u daar niet mee in de war?
Extra kastje voor tv kost volgens mij 5 euro. En je krijgt geen extra kastje door compleet te zijn. Bij het goedkoopste abo zit 1 kastje, bij de overige abo's zitten 2 kastjes. Voor meer kastjes moet je gewoon betalen, maar volgens mij is dat 5 euro en geen 9.99.

FOX Sports Eredivisie is volgens mij 9.99. Bent u daar niet mee in de war?


Ik betaal voor FOX sport niets! Dat pakket heb ik gratis omdat we het hebben over laten zetten van de kinderprogramma's naar FOX sport .. dank u wel voor uw snelle antwoord
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Corine, welkom op het forum.

Het bedrag € 9,99 is in ieder geval niet voor een 2e kastje. Ik kijk wel graag voor je naar waar je dit voor betaalt. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.