Vraag

Waarom duurt alles zo lang bij KPN vanaf juli bezig met Glasvezel

• 15 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 206 keer bekeken

Vanaf juli bezig met glasvezel, Reggefiber was nog niet zover. Kpn annuleert alles, moet opnieuw aangevraagd worden. September gedaan na een moeilijke weg. Diversen contacten gehad uit einedelijk 11 oktober monteur hier. Hij kan het niet aanleggen heeft alles bijzich voor VDSL en geen glasvezel. Moet alles weer opnieuw aangevraagd worden. Nu kan het pas weer met 2 weken.
Hier gaat echt iets goed fout en KPN blijft je sturen van kastje naar de muur. Ronduit Totaal Geen Service. Wij zijn Boos heel Boos Niemand kun je Direct aanspreken, mailen of wat dan ook.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Jack. Dat is behoorlijk nare situatie en ik heb direct gekeken wat er nu precies aan de hand is. Ik zie inderdaad dat je hier al even mee bezig bent en ik kan me levendig voorstellen dat je er onderhand erg boos over bent. Ik denk dat het grotendeels een bijzonder vervelende samenloop van omstandigheden is. Tijdens de lopende aanvraag is glasvezel beschikbaar gekomen en omdat ik begrijp dat jouw huis geen reguliere koperaansluiting kan hebben, kon de monteur je ook niet verder helpen. De initiële aanvraag kon niet worden omgezet van VDSL naar Glasvezel. Nu is het ook nog eens zo dat je nieuwe aanvraag ook niet goed lijkt te gaan, weer door dit probleem.
Uiteraard wil ik je dat niet aandoen. Ik heb je verhaal doorgezet naar een achterliggende afdeling, die dit soort zaken kan rechttrekken. Je zult wellicht al een sms hebben ontvangen met de bevestiging hiervan. Een collega van deze afdeling zal binnen 48 uur contact met je opnemen om de situatie door te spreken en om zo snel mogelijk voor een goede oplossing te zorgen. Als je tot die tijd zonder diensten zit dan kan deze collega –of ik, als dat nodig is- je daar ook een tijdelijke oplossing voor bieden.
Er is contact geweest en Weerpraten ze over VDSL ze moeten eerst dit afsluiten en glasvezel aanvragen. Ik vertelde dat glasvezel PRIK aanwezig is sinds 6 oktober bij kpn. Ook is er tot twee maal toe gezegd dat ze een nood apparaat zouden sturen voor ontvangst INTERNET vorige week vrijdag en deze week. Dus niets gezien.
Tip: zorg voor EEN contact persoon per klant wij moeten altijd alles weer uitleggen.
Nu js beloofd dat er met 6 dagen toch moet lukken om ons aan te sluiten.
We laten het over ons heen komen omdat er geen echt alternatief is JAMMER....... Gr Jack
Reputatie 7
Badge +19
Dag Jack. Ik zie dat er inmiddels al weer het nodige is gedaan en dat er vandaag een mail naar je is gestuurd met meer informatie. Heb je deze al ontvangen? Ik snap heel goed hoe frustrerend deze situatie is, maar volgens mij worden nu wel de juiste stappen gezet om dit goed voor je op te lossen.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Jack. Zoals beloofd heb ik jouw verhaal doorgezet naar een achterliggende afdeling die je zou helpen om de aanvraag goed te laten doorlopen. Voor zover ik het zie is nu alles in gang gezet en gaat het nu in orde komen. Is alles hieromtrent met je besproken of kan ik nog diets voor je betekenen?

Reageer