Beantwoord

Waarom geen aanbieding meer voor bestaande klanten

• 12 maart 2017
  • 28 reacties
  • 17152 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

idd 🙂
Kpn compleet is leuk maar dat hebben andere providers ook. Dus waarom zou ik nog blijven. Voor goede kwaliteit wil ik best wel betalen. Maar dan mag er wel iets extra's af en toe voor terug komen.KPN was volgens mij met Compleet wel de allereerste. Ik heb 't al jaren en VodafoneZiggo is er pas recent mee begonnen.
Ik begrijp dat je graag wat extra voordelen wilt, maar geef daar eens een voorbeeld van bij andere providers, wat doen die extra om bestaande klanten vast te houden, anders dan zoiets als Compleet? En dan bedoel ik niet zo'n irritant figuur die je hele huis (of bedrijf) door rent en overal "Check" roept (volgens mij ook alleen bij nieuwe aansluitingen, wat op zich al te denken geeft want de betreffende figuren maken al heel lang reclame voor de betreffende provider en zijn er blijkbaar al heel lang "klant van" , dus die geven de verkeerde boodschap).
Of kpn daar nou de eerste mee is of niet dat doet hier niet ter zake. Iedere provider heeft het nu dus is het niet meer bijzonder. En zo'n irritant figuur door je huis om je verbinding te checken, zou ik wel handig vinden aangezien wij niet door het hele huis goede verbinding hebben. Een keer je abonnement 6 maanden voor de helft krijgen zou ook wel een keer leuk zijn waarom alleen voor de nieuwe klanten ? excuus voor het late antwoord ben net terug van 4 maanden uitzending.
Is dit inderdaad niet iets waar KPN naar kan kijken. Want als trouwe (complete) klant wordt je wel vaak achtergesteld omdat je aanbiedingen misloopt.

Gr Richard

Ik lees nog helemaal geen antwoord op de vraag van Dirkvdw.
Inderdaad. Zo loopt er nu een actie van 'alles in 1 keer voor elkaar weken' waarbij je 6 maanden korting krijgt op diverse pakketten. Voor mij, met een alles in 1 instap abonnement, zal ik dan 6 maanden 35 euro betalen in plaats van 47,50 per maand, of te wel 75 euro minder in die 6 maanden.
Natuurlijk snap ik dat KPN klanten wil aantrekken/weglokken bij de concurrent met zo'n actie. Maar zoals Dirkvdw terecht opmerkt zouden ook de trouwe klanten ook eens een aanbieding zien.
Nu kan ik natuurlijk mijn abonnement jaarlijks opzeggen en tegelijk weer aanmelden om zo van de actie's te profiteren.
Doe dan iets met, zoals de ANWB doet, meer korting op diverse aankopen/dingen voor hoe langer je lid bent. Zilver, Brons, Platina en Goud.

Reageer