Beantwoord

Waarom is mijn FON geblokkeerd

  • 8 May 2019
  • 8 reacties
  • 277 keer bekeken

Badge
Waarom is mijn FON geblokkeerd

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 11 May 2019, 10:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @florena80, Wat onhandig dat FON geblokkeerd is. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik hopelijk achterhalen waarom het account geblokkeerd is.
Heb ik gedaan oke
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Florena, Je hebt onlangs je modem omgeruild voor een V10A. Op dit moment ondersteund de V10A nog geen FON. Je kunt WiFI Hotspots wel gebruiken met je mobiele abonnement. Ik zie dat je al een account hiervoor hebt. Mocht je de gegevens daarvan niet meer weten, dan kan ik ze nog eens voor je aanvragen. Je ontvangt je WiFi Hotspot inloggegevens dan per sms.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Florena/ @florena80, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Badge
ja maar als ik bij de jumbo sta daar hebben ze fon en dan geeft mijn telefoon aan dat ik geblokeerd ben
Reputatie 7
Badge +19
Dat klopt @florena80, dat komt omdat jouw modem niet meer is ingesteld voor KPN FON. Met je mobiele abonnement kun je ook gebruik maken van KPN Hotspot. Zal ik je deze gegevens opnieuw sturen? Je gebruikt dan wel een ander account, waardoor je weer gebruik kan maken van de FON hotspots.
Heb nog niets via SMS ontvangen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Florena/ @florena80, Ik heb zojuist je gegevens aangevraagd en je ontvangt ze vanmiddag per sms. Hopelijk werkt het dan weer!

Reageer