Beantwoord

waarom kan je niet mailen met de klantenservice

• 14 september 2012
  • 7 reacties
  • 14598 keer bekeken

Waarom is het niet mogelijk om je problemen via email op te lossen met de klantenservice, telefonisch

blijft alles zo vaag.

icon

Beste antwoord door Cornelis 14 september 2012, 16:43

Beste rbenjamins,

Welkom op het Forum,

Via deze link vind u informatie hoe u kunt mailen met KPN klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste rbenjamins,

Welkom op het Forum,

Via deze link vind u informatie hoe u kunt mailen met KPN klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Informatie is niet juist. Via de link vind je geen informatie hoe je kunt mailen met klantenservice van Glasvezel.  De link op die pagina werkt namelijk niet...

Groeten, Wobbus

Zelf irriteer ik me er ook mateloos aan dat er niet gewoon een emailadres staat waarnaar je kunt mailen. Misschien is mailen iets te modern voor KPN?

@Cornelis

dit lijkt verdacht veel op een KPN antwoord of ik moet mij erg vergissen.

Ja dat is een standaart kpn antwoord helaas.

Hierna hoor je niets meer , of een vaag antwoord waar je helemaal niets mee kan.

In iedergeval krijg je geen emailadres van ze neem dat maar van me aan.

Ik heb inmiddels via uw link contact opgenomen met KPN. Eerst inderdaad telefonisch waarbij een medewerker mijn klachtt als "ongelukkig; ik ben er zelf ook niet blij mee" bestempelde.

Daarna via uw aangeboden link.

Mijn klacht betreft de nieuwste reclame van KPN waarbij vriendje Bruno uitgenodigd wordt mee te eten bij het KPN-gezin. Vriendje Bruno geeft de moeder van het gezin een tik op de billen. De vader begint daarop te lachen.

KPN, hoezo respect? Hoezo normvervaging? Ben ik de enige die vind dat dat niet kan? Dit is geen voorbeeld gevende reclame. Diep stuitend KPN!

Dus Cornelis, alsnog bedankt voor de link!

Reageer