Vraag

Waarom kan KPN mij als vaste klant niets aanbieden.

  • 30 August 2019
  • 4 reacties
  • 281 keer bekeken

Beste KPN, ik als vaste klant (10 jaar) met een stilzwijgend verlengde abonnement kan niets beters worden aangeboden in 2019.

Waarom?

4 reacties

Badge +19
Wat had je in gedachte? O ja aan korting doet kpn gelukkig niet. Want dat is toch een sigaar uit eigen doos he.
Ik begrijp niet dat er niemand gelijk de telefoon oppakt en naar me gaat bellen en ook echt een deal doet waardoor een klant blijft.

Ik mag hetzelfde pakket nemen, maar ben spotify premium kwijt, welke niet eens in m'n compleet pakket zit.

Ik krijg dan wel 6 hele maanden 27 euro korting, maar moet 9 euro voor spotify betalen.
Reputatie 7
Badge +24
Spotify krijg je nu ook niet gratis. Het is gewoon onderdeel van je pakket.
Reputatie 7
Je hebt het zo lezen over het abonnement voor jouw vaste aansluiting.
Je geeft aan dat je Spotify Premium kwijtraakt als "gratis" dienst.
Dan heb je momenteel dus een Alles in 1 standaard of premium abonnement.
Ik hoop dat je begrijpt dat je Spotify Premium nu gewoon betaalt maar dat de prijs daarvoor onderdeel is van de basisprijs.
Een Internet en TV abonnement met los de Spotify Premium optie is even duur als het oude Alles in 1 standaard abonnement. Je gaat dus geen Euro meer betalen, je ziet alleen als aparte optie op de factuur.

Ook ik ben van "Alles-in-1 standaard" naar "Internet en TV" met Spotify Premium gegaan omdat de prijs toch hetzelfde is en ik zes maanden lang €23,50 korting kon krijgen.

Reageer