Beantwoord

Waarom krijg ik de Experiabox V10a en niet de Box12?

  • 20 November 2021
  • 5 reacties
  • 3000 keer bekeken

Reputatie 1

Onlangs contact gehad met de KPN klantenservice over de matige WIFI, na eerst de WiFi-manager te hebben doorlopen. Advies uit deze manager: nieuw modem, versie V12 (huidig is v9). Zal worden toegezonden (ook aan bestaande klanten mogelijk, geen nieuw abonnement nodig) volgens klantenservice. Vandaag omgeruild (eerst oude V9 ingeleverd) en wat blijkt: versie 10a in de doos.  Al jaar geleden geeft KPN aan dat ook de bestaande klanten, na de test groep van 1800, zullen worden voorzien van V12.  Als er klachten zijn over de WIFI en van V12 is bekend dat deze op gebied WIFI veel beter is, wat is hier dan de logica achter? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 November 2021, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @DHU , de Experia V10 en de Experia V10a zijn ook nog gewoon actuele modems die in gebruik zijn bij KPN en de Experia V10a lag misschien toevallig zo voor het grijpen.

Is gewoon een goed modem, niets mis mee.

 

Moet je niet op zitten wachten😂

Box 12 is niet alles

Experia box v10 is een topper👍

Moet je niet op zitten wachten😂

Box 12 is niet alles

Experia box v10 is een topper👍

Hij heeft een V10A gekregen en ik heb begrepen dat dit voor sommige niet het beste modem is geweest. Zelf heb ik hem ook, maar met een eigen router er achter heb ik geen problemen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DHU ,

Nieuwe klanten krijgen inderdaad de V12 : 

Dus klanten die vanaf overmorgen hardware thuis verwachten omdat ze nieuwe klant zijn, zullen de Box 12 gaan ontvangen (behalve bij bonding/SIB).

Bron : 

 

Maar aan bestaande klanten wordt ook de V10(A) uitgeleverd: 

De V10(A)'s zullen ook nog steeds gewoon ingezet worden want anders kun je duizenden modems in de prullenbak gooien. Dat is totaal niet in lijn met de ambitie van KPN

Bron : 

 

Reputatie 1

Iedereen bedankt voor de reacties, ik ben dan wel benieuwd wat het verschil is tussen V10, 10A en 12. Zijn hier testen van beschikbaar of ervaringen?

Mijn verbazing is vooral geweest dat klantenservice telefonisch aangeeft dat V9 wordt vervangen door V12 en dat er vervolgens een ander/ouder type in de doos zit. Ik heb nog geen goed beeld of deze V10A inderdaad de eerdere problemen oplost, dit moet blijken.