Beantwoord

Waarom krijg ik geen welkomst cadeau als ik van Telfort naar KPN kom?

  • 28 June 2022
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Vanwege overgang van Telfort naar KPN geen geschenk gehad.

Kom ik niet in aanmerking I pad (op tijd aangemeld)Volgens Mijnheer aan de telefoon had ik al een geschenk gehad.?

dat is dus niet zo bij overgang van Telfort naar KPN.

Ook bij Telfort nooit wat gehad.

Waarom deze uitsluiting..?

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 June 2022, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Ben je zelf overgestapt of ben je automatisch overgezet naar kpn? In het laatste geval heeft niemand een geschenk gehad.

Met een automatische overstap van Telfort naar KPN bent u de voorwaarden blijven behouden die bij Telfort horen. Dus geen cadeau erbij. Als u nu wilt overstappen naar een hussel abbonement, krijg je ook geen cadeau want je zit al bij kpn. Oneens? Na, als je binnen Telfort je contract wilde aanpassen, kreeg je ook geen cadeau. Dus alleen wanneer je voor de overname zelf naar kpn zou gaan, kwam je in aanmerking.

Reputatie 7
Badge +24

Als Telfort niet was overgenomen door KPN, dan had u ook nooit een geschenk gehad als bestaande klant. En waarschijnlijk had u er logischerwijs ook nooit naar gevraagd. Omdat u toch wel wist dat u dat niet zou krijgen. Waarom vraagt u er nu wel om?

Vanwege overgang van Telfort naar KPN geen geschenk gehad.

Kom ik niet in aanmerking I pad (op tijd aangemeld)Volgens Mijnheer aan de telefoon had ik al een geschenk gehad.?

dat is dus niet zo bij overgang van Telfort naar KPN.

Ook bij Telfort nooit wat gehad.

Waarom deze uitsluiting..?

 

Hallo @Rspike , omdat je door KPN als bestaande klant beschouwd wordt, zo simpel is het.

Reputatie 7
Badge +8

Vanwege overgang van Telfort naar KPN geen geschenk gehad.

Kom ik niet in aanmerking I pad (op tijd aangemeld)Volgens Mijnheer aan de telefoon had ik al een geschenk gehad.?

dat is dus niet zo bij overgang van Telfort naar KPN.

Ook bij Telfort nooit wat gehad.

Waarom deze uitsluiting..?

 

Hallo @Rspike , omdat je door KPN als bestaande klant beschouwd wordt, zo simpel is het.

Nou… toch ook niet helemaal…

Hoi @Rspike . Telfort bestaat niet meer maar de abonnementsvormen zijn intact gehouden en opgenomen in de KPN administratie.

Als je nu overstapt naar een nieuwe abo vorm van KPN zien wij dat als een bestaande klant. Daar zit dus geen welkomstgeschenk bij.