Beantwoord

Waarom krijg je als je wilt verlengen geen korting en als nieuwe klant wel?

  • 19 January 2020
  • 28 reacties
  • 7562 keer bekeken

Weer heeft kpn een aanbieding, internet 6maanden voor de helft.

Ik ben bestaande klant en mijn contract is verlopen, ik wil dus voordelig verlengen.

Dit kan ik doen in mijn kpn, maar daar krijg ik niet de korting die een nieuwe klant wel krijgt. Het lijkt er op dat kpn veel doet om nieuwe klanten te werven, maar behoud van bestaande klanten is niet belangrijk??!! een bestaande klant heeft ook alle materialen ( expediabox, etc.) al in bezit, dus deze kosten maken ze niet nog een keer.

Dit is de reden waarom ik ben weggegaan bij mijn vorige provider. 

KPN KOM EENS EEN KEER MET EEN GOEIE OPLOSSING!?? het is erg frustrerend, elke keer weer !!

 

Admin: titel aangepast i.v.m. leesbaarheid, lange zinnen lezen niet lekker als titel

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 January 2020, 09:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Badge +19

Zou topicstarter hier nou echt in geïnteresseerd zijn?

Reputatie 7

Al is dat gereguleerd in hoeverre zijn de providers gereguleerd?

Niet, er bestaat uiteraard geen regulering voor providers, daar kan en mag de overheid zich natuurlijk niet mee bemoeien.

 

Zou topicstarter hier nou echt in geïnteresseerd zijn?

Nee, natuurlijk niet.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Leon, welkom op het forum! Joep en de andere geven eigenlijk al aan hoe het zit. In de basis is het zo dat we klanten een korting geven op het moment dat ze klant worden en daarna niet meer. Er kunnen hier en daar uitzonderingen op gemaakt worden. Bijvoorbeeld als je een pakket hebt dat erg oud is. Dan kan het zijn dat een korting toegekend wordt als je overstapt naar een pakket uit de huidige serie en je contract met een jaar verlengt. Maar over het algemeen is het bewust eenmalig. Anders komt het onder de streep voor ons ook niet meer uit.