Beantwoord

Waarom krijgen anderen wel een nieuwe modem

  • 10 May 2021
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Beste KPN, 

Ik ben al een periode van Telfort naar KPN overgegaan (automatisch). Echter heb ik de oude modem v10. Ik begreep dat er klanten zijn die een nieuwe modem 12 serie gekregen hadden pas bij het feit dat er werd aangegeven dat zij dreigden naar één. andere provider te willen overstappen. Slim natuurlijk om zo meteen dan updates gratis van KPN te krijgen, maar wat met klanten die loyaal zijn aan KPN??? Ik zou dan ook graag de nieuwe modem willen. Trouwens ook krijg ik vaak te maken met storingen die te maken hebben met het kastje buiten. Ik had van de monteur begrepen dat mijn internet sinds 17 april (mijn internet is pas op de  26ste april opgelost. Ik heb tijdelijk alleen extra mobiel mb gekregen, maar dat had ik niet nodig, omdat ik kon hotspotten met mijn werkmobiel. Ik zou het heel fijn vinden als ik een goeie compensatie kon krijgen (naar rato factuur rekening over de maand april 2021). Ik verneem graag via de mail het liefst een reactie. 

Alvast dank. 

Gr,

icon

Beste antwoord door Joep1965 10 May 2021, 09:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

De box 12 is niet geschikt voor ieder lijntype. En wees blij met de v10. Het beste modem wat kpn ooit heeft gehad. 

Reputatie 7
Badge +24

De v10 is helemaal niet oud. Zelfs nieuwe klanten krijgen nog een v10. De v8 word momenteel nogal eens omgeruild. En daar komt dan een v10 of mogelijk een KPN Box voor in de plaats. 

Bwste heren. (ook KPN),                                                                                            Echter, zit ik met het feit, dat ik van andere KPN klanten te horen heb gekregen dat ze wel een nieuwe modem hebben gekregen ook nog bij  de  v10 🤔. Het feit dat de medewerker van de klantenservice mij aangaf, dat zij mij de nieuwe kast  niet kan verstrekken vond ik dan ook erg raar.                                                                                                  Ook vind ik het zo jammer, dat KPN mij voor de storing van 17 t.m. 23 april alleen extra internet op mobiel 100 + 50 MB had gegeven. Dit  is bij thuiswerken best snel gebruikt.  Ik had gedacht dat KPN als service een verrekening van de factuur zou regelen, maar goed.                 Nu komt KPN ook nog  met de mededeling per maand het abonnement  met 1,50 p/m te gaan verhogen wegens inflatie. Ik  hoop dat  de klantenservice dan ook naar rato verhoogd/verbeterd zal worden 🤔😁.

Have good 🌐📺☎️📱 days!                              

Reputatie 7
Badge +24

Bwste heren. (ook KPN),                                                                                            Echter, zit ik met het feit, dat ik van andere KPN klanten te horen heb gekregen dat ze wel een nieuwe modem hebben gekregen ook nog bij  de  v10 🤔. Het feit dat de medewerker van de klantenservice mij aangaf, dat zij mij de nieuwe kast  niet kan verstrekken vond ik dan ook erg raar. 

Een KPN medewerker kan niet zomaar een modem vervangen bij een klant zonder geldige reden. Een modem word alleen vervangen als deze kapot is. De medewerker moet dan een bepaalde procedure doorlopen waarbij het systeem een aantal tests uitvoer. Daarna pas krijg de medewerker de Mogelijkheid om het modem te vervangen. En zelfs dan nog kan de medewerker niet bepalen welk modem de klant krijgt. Dat bepaald het systeem zelf.