Beantwoord

Waarom moet ik 200 Mbit/s afnemen voor KPN TV+?

  • 25 January 2023
  • 18 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 2

Beste KPN,

Vanmiddag contact gehad met KPN, omdat ik graag wil overstappen naar de abonnementsvorm met het tv-product KPN TV+ Maar het abonnement wordt fors duurder. Waarom: je moet moet voor het gebruik van Android TV/Google TV minimaal een verbinding afnemen van 200 Mbit. Anders werkt het namelijk niet, volgens U medewerker. Het systeem bij KPN accepteert namelijk de waarde 100 Mbit niet. Ik heb nu 50 Mbit en mijn Internet/TV abonnement wordt daardoor €15,00 duurder. Gaarne een stukje uitleg uwerzijds. met vriendelijke groet...

icon

Beste antwoord door Mosterhamn85 26 January 2023, 10:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7

Het is uiteraard niet zo dat je een 200Mbps abonnement moet afnemen, 100Mbps moet je ook kunnen selecteren.

Reputatie 7
Badge +24

50 mbit bestaat niet meer bij de nieuwe abonnementsvorm. Maar 100 mbit moet gewoon kunnen.

Reputatie 2

Het systeem wat bij KPN wordt gebruikt om gegevens te muteren betreffende het abonnement, accepteert de waarde 100 Mbit niet (alleen 200 Mbit). Zelf denk ik dan, dat Systeembeheer deze waarde in de tabel moet toevoegen. De KPN woordvoerder Ellen van Heerwaarden, heeft het namelijk over 100 Mbit in de media.

Hallo @Mosterhamn85 even langs de lokale KPN winkel gaan en kunnen het gewoon regelen, heb ik vandaag ook gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +9

Wat voor opties krijg je te zien als je zelf in MijnKPN probeerd het abonnement aan te passen?

Reputatie 2

JAnD, is ook een optie, maar misschien dat er nog een techneut reageert op dit topic...

Reputatie 7

Als jij geen 100Mbps kunt selecteren in het bestelproces dan is dat echt iets waar KPN naar zal moeten kijken. Ik hoop dan ook dat binnenkort een moderator zal reageren.

Reputatie 2

Beste Joris, kan je daar ook kiezen dan voor het tv-product KPN TV+ vanmiddag niet gezien in ieder geval...

Sommige klanten kunnen in MijnKPN al wel de nieuwe propositie kiezen, anderen nog niet, de uitrol is nog gaande, tot die tijd in de winkel bestellen of telefonisch. 

 

 

Reputatie 2

Beste JanD, dankjewel ik ga het proberen morgen

Reputatie 2

Toch maar geprobeerd om abonnement online aan te passen, overgezet naar 100 Mbit. Maar zie nergens of je dan het het tv-product KPN TV+ krijgt inclusief het kastje Android TV/Google TV. Morgen maar naar een KPN verkooppunt (wordt vervolgd)

Reputatie 7
Badge +24

Nee, online kun je nog niet naar de nieuwe abonnementsvorm als bestaande klant. 

Reputatie 2

Alvorens morgen vanaf Hoek van Holland helemaal naar Rotterdam Alexandrium te rijden. Waar de KPN winkel zit. Wil ik gaarne van een winkel medewerker horen, of dit pakket: 100 Mbit tv-product KPN TV+ inclusief het kastje Android TV/Google TV daar wel te verkrijgen is? Want online en telefonisch lukt het jammer genoeg niet...

Reputatie 7

Hwt heeft helemaal geen zin om naar die KPN winkel te rijden.

Bel klantenservice op 0800-0402, zij moeten dit ook voor je kunnen regelen.

Reputatie 7
Badge +12

Toevallig heb ik gewerkt in KPN XL Alexandrium, heb een collega uit die winkel gebeld met de vraag of hij voor jou het abonnement kan aanpassen en dat kan als je langs gaat. Wel moet je abonnement al verlopen zijn, je kan niet terwijl je in contract zit je abonnement naar tv+ omzetten. 

 

Mocht je in de winkel zijn: doe maar de groeten van hun oud-collega die nu monteur is.

 

Fijne dag daar!

Reputatie 2

wjb, je advies opgevolgd en heb nu wel het nieuwe pakket kunnen bestellen, thx

Hallo @Mosterhamn85 je kunt in een winkel wel je pakket aanpassen en dan worden de nieuwe spullen opgestuurd. Vanuit de winkel kun je de decoder dus NIET meenemen.

Zelf heb ik gisteren in de winkel mijn pakket aangepast en de decoder komt vandaag al binnen.

 

Reputatie 2

Ik_Hussel, bedankt voor je bericht en je vraagstelling in de winkel. Inmiddels toch gelukt via het callcenter. Dus scheelt een stuk rijden morgen. één ieder bedankt voor het meedenken en fijne dag verder!