Vraag

Waarom nieuwe klanten super wifi en al jarenlange klanten niet ?

  • 13 February 2020
  • 19 reacties
  • 743 keer bekeken

Waarom komt nu reclame voor klant worden van KPN, terwijl wij al jaren klant zijn bij kpn met een compleet-pakket, om super-wifi te krijgen, terwijl ik nog 40,- heb betaald voor een versterker ?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7

Omdat dat veel te duur zou worden en dan moeten de abonnementsprijzen dus nog verder omhoog.

Ik zou ook wel alles wat nieuwe klanten gratis krijgen gratis willen krijgen als al 50 jaar trouwe klant van PTT/KPN.

Maar tijden veranderen, gewoonten veranderen, ja wat niet eigenlijk? En zoals WJB al zegt uiteindelijk komt het

toch op je eigen bordje terecht. Het moet nou eenmaal uit de lengte of de breedte komen. Gewoon niet zeuren!

Vind jij dat "zeuren" ?? Als vaste klant van KPN mag je ook wel eens een extraatje krijgen.

Jij moet niet zeuren over die aardbevingen, ga gewoon ergens anders wonen.....

@Kpncompleet al jaren kijk er eens anders tegen aan. Mischien is dit wel bittere noodzaak klanten met een TV lokken op Black Friday en nu met twee wifi toegangspunten. Heel leuk en aardig, valt in het niet bij wat je bij de Magenta aanbieder kan afnemen als je daar nieuwe klant wordt. 

Kijk niet op de korte termijn kijk ook op de lange termijn. Nu gaat KPN met je mee, je moet dan Hussel klant worden naast die 2 toegangspunten die je krijgt wat lever je in?  Wat ga je maandelijks meer of minder betalen, welke voordelen die je had raak je kwijt? Weegt dat op tegen deze twee apparaten waar je mogelijk meer van verwacht dan terecht is.

=====

Volgens mij moet er een hulplijn komen voor mensen met Super Wifi trauma. Zoveel slachtoffers die deze campagne al heeft opgeleverd. Zo mogelijk al meer dan andere KPN campagne's en dat enkel door verkeerd en misleidend woord gebruik.

Reputatie 7
Badge +11

KPN komt klanten al tegemoet met slechte wifi,zo ook in dit topic https://forum.kpn.com/internet-9/experia-box-v8-trage-wifi-490051

Geen super wifi, maar toch een mooi gebaar.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Kpncompleet al jaren, welkom! Wjb zegt het al: als we iedereen alles extraatjes gaan geven, dan gaan de abonnementskosten flink omhoog. Het is, net als bij andere providers (en andere dienstverlenende bedrijven) zo dat we nieuwe klanten een welkomstaanbieding doen. Deze geldt niet voor bestaande klanten. Dat wil zeggen: jij kunt ook gebruik maken van Super Wifi, alleen niet gratis. Sowieso kan je onze Wifi Manager doorlopen. Mocht daaruit komen dat deze ontoereikend is, doen wij hierin altijd een handreiking in verschillende vormen.

Als dit zo is dan vliegt er bij mij alles uit van kpn ik ben al tijd bezig met het waardeloos wiffi bestaande klanten moeten betalen nieuwe niet masr hoe lok je nieuwe klanten met zo reclame.

Ben benieuwd waneer dit bij radar komt denk dat ik daar deze klacht ook maar eens ga neer legen 

Reputatie 7
Badge +21

verwijderd

Reputatie 7
Badge +24

Nieuwe klanten krijgen een welkomstbonus. Dat is al vele jaren zo. Op dit moment kunnen ze die welkomstbonus omruilen voor SuperWifi's. Ze krijgen dan geen welkomstbonus dus. De waarde van de SuperWifi's komt ongeveer overheen met de welkomsbonus. Eigenlijk is er dus helemaal niets nieuws onder de zon.

Reputatie 7
Badge +9

Allemaal in dit topic,

Er wordt vaak gerefereerd naar wat andere bedrijven doen met welkomstbonussen voor nieuwe klanten of dat je vroeger zelf al een welkomstbonus gehad hebt. Uiteindelijk betalen de bestaande klanten de welkomstbonussen dus. Eigenlijk zou je ieder jaar moeten overstappen naar een andere provider om te profiteren. De providers vergeten een ding. Ze werken er aan mee dat iedere keer dat mensen overstappen de router op de vuilnisbelt terecht komt. Er wordt wel gezegd dat ze netjes gerecycled worden maar het blijft vernietiging. Ik stel voor dat de providers stoppen met de onzin van welkomstbonussen zodat de prijzen van onze abonnementen naar beneden kunnen. Daarmee heb je ook geen discussies meer over dat nieuwe klanten iets extra krijgen wanneer zij overstappen naar bijvoorbeeld KPN.

Met alle prijsverhogingen die een dsl klant 25 jaar of langer heeft betaald, kan je ook stellen dat deze een stel wifi punten allang hebben betaald. Twee jaar de € 2,50 sport taks betalen zonder snelheids verbeteringen is al reden genoeg. 

Het is ook vrij onzinnig en onterecht te stellen dat klanten die 30 jaar of langer klant zijn ooit een welkomst korting hebben ontvangen. Die betaalden eerst maandelijks ongeveer 60 gulden voor hun telefoon aansluiting daar boven op kwamen de kosten voor internet. Deze klanten hebben bijna zeker nooit een welkoms korting gezien. 

Over verspilling gesproken, voor enkel een dekseltje voor het batterij compartiment die kwijt is wordt een gehele afstandsbediening afgestuurd, waarom kunnen deze niet los worden verzonden? Mogelijk moet KPN ook maar stoppen met test exemplaren toesturen naar klanten die hun zaakjes al op orde hebben. 

Het zou wel schelen als providers met dit soort acties stoppen, dat geeft een veel eerlijker vergelijk. Veel klanten staren zich blind op korting of andere extra's maar het jaar daarna? 

Of providers dit soort acties wel of niet doen is niet direct terug te voeren naar de prijsverhogingen. Als  dat wel zo zou zijn moeten ze echt stoppen, dat doe je uit je ondernemers risico niet uit prijsverhogingen. Op zich moeten de providers het wel blijven doen, willen ze klanten lokken. Waarom zou je anders overstappen, de markt met nieuwe klanten zal vrij klein zijn. Het lijkt dus bittere noodzaak.

Badge +19

ik ben al tijd bezig met het waardeloos wifi

Hoe dan?? Zet op iedere etage een accespoint neer. Bekabeld uiteraard en je hebt door het hele huis Wi-Fi. Dat is wel veel werk maar dan heb je ook wat!

Gewoon bellen en zeggen dat je gaat overstappen naar Ziggo.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ron1968gijs, welkom! Kan ik nog iets voor je betekenen voor wat betreft je slechte wifi? Laat het vooral weten, we helpen je graag.

Nou ben nu bijna 3jaar bezig met me wiffi maar als ik het beter wil.moet ik er weer geld voor neer telen denk dat ik gewoon ga overstappen met alles ook de mobiel vind dat bestaande klant net zoveel recht hebben op dit...ps wat was die bonus wat je kreeg ?

 

Reputatie 7
Badge +24

ps wat was die bonus wat je kreeg ?

Dat moet u aan uw nieuwe provider vragen, niet hier :wink:

Ik.ben klant bij kpn daarom hier deze vraag

Reputatie 7

Heb je de WiFi manager al doorlopen?

Wat is de uitkomst?

Reputatie 7
Badge +24

Ik.ben klant bij kpn daarom hier deze vraag

Als bestaande klant krijg je geen korting. Maar volgens mij wist u dat al.

Als je belt en zegt dat je gaat overstappen, dan kun je soms iets lospeuteren. 6 maanden 10 euro ofzo. Maar daarbij ga je wel een nieuw jaarcontract aan, wat meestal duurder is dan je huidige oude.