Beantwoord

Waarom reageert KPN zelf niet op vragen op het forum?

  • 24 July 2019
  • 4 reacties
  • 401 keer bekeken

Waarom reageert KPN zelf niet op vragen op het forum? Ik krijg geen antwoord op mijn vraag over pairbonding en de regels van KPN.
icon

Beste antwoord door Nadia 26 July 2019, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Normaliter verschijnt in elk topic ook een moderator die werkzaam is voor KPN.

Dat kan vaak wel enige dagen duren, zeker nu in de zomervakantie.

Dus even geduld nog.
Medewerkers van KPN reageren wel degelijk op vragen op het forum maar zoals je hier kunt lezen...

2. Staat je vraag er niet tussen? Stel hem dan op het KPN forum. Dit doe je door eerst een forum account aan te maken. Vervolgens kies je de productcategorie waarover je een vraag hebt en kan je de vraag stellen. Andere forumleden of het KPN forum team helpen je graag.

Het hoeft dus niet perse zo te zijn dat een KPN medewerker, moderator reageert als het ANTWOORD is gegeven door 1 van de behulpzame forumleden, medeklanten.
(edit)
Ik sluit me wel aan bij de reactie van @Noordzee zeker nu.

En zoals je in mijn link zag is het ingevulde (privé) forum profiel vaak een goede basis
Reputatie 7
Badge +30
Ha @ronaldkusters, welkom! Het is behoorlijk druk hier, maar ik heb je bericht in onze to-do-lijst zien staan! We tikken zo snel mogelijk door, maar verwacht dat je morgen een inhoudelijke reactie op je topic krijgt.
Reputatie 7
Ha @ronaldkusters, welkom! Het is behoorlijk druk hier, maar ik heb je bericht in onze to-do-lijst zien staan! We tikken zo snel mogelijk door, maar verwacht dat je morgen een inhoudelijke reactie op je topic krijgt.


Hay allemaal. Ik ben aan het topic toegekomen. Bedankt voor het wachten 😎