Beantwoord

Waarom wachtwoord KPN Box 12 vervangen als ik nog verbinding heb?

  • 21 October 2021
  • 4 reacties
  • 152 keer bekeken

Waarom moet ik na vervangen van de oude modem naar  de v12 modem de naam en het wachtwoord veranderen. Ik heb nog steeds verbinding via de naam van de oude ingeleverde modem

 

icon

Beste antwoord door Nick83 21 October 2021, 18:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @DICKKRAEIMA , omdat je nu de gegevens moet gebruiken die op je nieuwe modem staan op een sticker achterop.

Dan wordt dan weer onthouden door KPN en weer teruggezet bij een reset.

 

Reputatie 7
Badge +24

Waarom moet ik na vervangen van de oude modem naar  de v12 modem de naam en het wachtwoord veranderen. Ik heb nog steeds verbinding via de naam van de oude ingeleverde modem

Wie zegt er dat u de naam en wachtwoord moet veranderen? Het nieuwe modem neemt automatisch de naam en wachtwoord van het vorige modem aan. Zodat u juist niets aan hoeft te passen.

Oke perfect. Ik had na de installatie problemen met het inloggen in de Digid app. Maar dat heeft dus niets met de nieuwe modem temaken. Bedankt voor de reactie 

 

Reputatie 7
Badge +24

Oke perfect. Ik had na de installatie problemen met het inloggen in de Digid app. Maar dat heeft dus niets met de nieuwe modem temaken. Bedankt voor de reactie 

Nee, helemaal niet. Misschien heeft het wel te maken met KPN Veilig. Indien u dat gebruikt