Beantwoord

Waarom wordt de upgrade in mijn wijk telkens uitgesteld/niet uitgevoerd?

  • 16 April 2019
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Badge
Het is 2019, ik zit nog steeds vast met een 12mbit/s downloadsnelheid en deze begint erg onder te doen op elk gebied. Wanneer er meerdere personen (denk aan 2 of meer) tegelijk gebruik maken van het internet is de volledige bandbreedte al in gebruik. Eind 2016 stond op fourstack een upgrade gepland voor Q3 2017... Het is inmiddels Q2 2019, bijna 2 jaar later, en er is nog steeds geen teken van een upgrade. Ik vraag KPN om een oplossing/antwoord op dit probleem aangezien een 12mbit verbinding in deze moderne tijd simpelweg niet genoeg is.

Met vriendelijke groet,

Leon
icon

Beste antwoord door Bart_ 18 April 2019, 11:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Leetjes123 Het is inderdaad niet zo'n hoge snelheid. Als je dan ziet dat er een upgrade in de planning staat, die vervolgens niet doorgaat is dat erg zuur. Er zal vast een duidelijke verklaring voor zijn. Ik zoek graag voor je uit hoe het zit. Ik heb dan wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Hey @Bart_, fijn dat je het voor me wil uitzoeken. Ik heb de juiste gegevens inmiddels aan mijn profiel toegevoegd. Ik hoor graag terug.

Mvg, leon
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Leetjes123 Ik heb inmiddels een update voor je. Wat de oorzaak geweest is dat de upgrade destijds is uitgesteld durf ik niet te zeggen, daar kunnen verschillende verklaringen voor zijn. Wat ik begreep is dat de upgrade gelukkig nog steeds in de planning zit. Men mikt nu op het derde kwartaal van dit jaar.

Reageer