Beantwoord

Wacht al drie maanden op soundbar

  • 6 October 2021
  • 16 reacties
  • 143 keer bekeken

Vrolijkefrans Nieuwkomer

Vanaf 14 juli wacht ik op de beloofde soundbar.

Ook ik vind 3maanden erg lang duren ,daar word  ik niet vrolijk van !!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vroijkefrans 14 October 2021, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Vroijkefrans! Welkom op ons Forum. Duurt wel lang hè. Heb je wel al een bevestiging ontvangen waar op staat dat je de soundbar gaat ontvangen? 
Als je het goed vindt vraaf ik het voor je na. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. :blush:

Profiel is bijgewerkt 👍fijn dat er naar gaat kijken.

Reputatie 7
Badge +17

Aah, jij hebt het mailtje in augustus vast ook wel gelezen. De verwachtten de soundbar afgelopen september te ontvangen. Hierna zou die opgestuurd worden. Dit is zo te lezen nog niet gebeurd. Ik vermoed dat je ergens komende dagen een nieuwe mail ontvangt met daarin de details, al vraag ik het voor de zekerheid voor je na @Vroijkefrans

Je hoort van me zodra ik meer weet! 

Reputatie 7
Badge +17

@Vroijkefrans Alle soundbars zijn vorige maand de deur uitgegaan. Dat jij jouw soundbar nog niet ontvangen hebt is dus niet goed. Er wordt gekeken naar de leveringen. Je hoort weer van me zodra ik nieuwe informatie heb. 

Ik word telkens minder blij met mijn overstap naar KPN en dat ligt niet aan jou.

Bericht van KPN dat de soundbar morgen gelevert word ,bedankt voor je reactie. 

Reputatie 7
Badge +17

Oh wauw! Dat is goed nieuws @Vroijkefrans. Toch goed dat je aan de bel getrokken hebt:sunglasses:

Badge

Ook ik heb nog steeds geen soundbar en ben al vanaf augustus bij kpn

Reputatie 7
Badge +17

@Wim Frijlink Goed dat je hier aan de bel trekt! Zoals je in een van mijn vorige berichten kan lezen, zouden alle soundbars al verzonden moeten zijn. Ik zal dus moeten navragen waar jouw soundbar is gebleven. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Je kunt de laatste 3-cijfers invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor graag! :blush:

14 juli 2021 zijn we aangesloten en nooit weer wat gehoord ook de soundbar niet gekregen 

 

Reputatie 7
Badge +17

@wimfrij Ik denk dat je met twee accounts inlogt nu? @Wim Frijlink Bijna dezelfde Forumnaam. Kun je je gegevens nog invullen in je profiel (zie mijn vorige bericht)? Dan laat ik het voor je uitzoeken:blush:  

Badge

Klopt ik moest weer een account aanmaken vandaar snap helemaal niks meer van kpn blijf als wimfrijlink

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Wim Frijlink! Bedankt voor je gegevens. Ik zie de soundbar niet staan op je orderbevestiging. Zie i.p.v. daarvan 6 maanden korting staan. Het klopt dus dat je geen soundbar hebt ontvangen.

we hebben gekozen voor de soundbar je kon toen kiezen voor een tv of soundbar en niet voor korting

we hebben gekozen voor de soundbar je kon toen kiezen voor een tv of soundbar en niet voor korting

Hallo @wimfrij op de de facturen van afgelopen maanden kun je dus de korting voor 6 maanden zien staan en ga je dus geen soundbar meer krijgen. Persoonlijk vind ik dat je meer aan de korting hebt en van dat geld zelf een soundbar naar wens kunt kopen.

Als je ook geen korting ziet staan op je thuisfacturen is er echt iets niet goed gegaan en kun je weer even aan de bel trekken.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@wimfrij Oké, dan gaat er iets niet goed! Ik stuur je een privébericht met ons e-mailadres. Kun je de orderbevestiging, waar de soundbar op vermeld staat, naar ons mailen? Dan zoek ik voor je uit wat er mis is gegaan.