Vraag

Wachtwoord bij nieuwe experiabox 10

  • 1 January 2019
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Dag, sinds we een nieuwe experiabox 10 hebben ontvangen en in gebruik hebben worden wij (gezin 4 personen met alles-in-1 via KPN) steeds uit de WiFi gegooid. Oude netwerknaam is in beeld (dus niet die achterop de modem staat) maar oude wachtwoord werkt vaak niet, daarom nieuw ww aangemaakt maar deze werkt ook regelmatig niet. Ik heb het idee dat we elkaar eruit gooien doordat de ene keer het oude, soms het nieuwe en soms geen van beide wachtwoorden werken. Heel irritant, graag jullie advies.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ingi, welkom op het forum. Erg vervelend dit. Dan stel ik voor om de Experiabox helemaal naar fabrieksinstellingen te resetten. Dit doe je door het het kleine resetknopje met een tandenstoker 10 seconden ingedrukt te houden tot alle lampjes even uit gaan, daarna kun je de gegevens gebruiken die op de achterkant van de modem staan vermeld. Laat je even weten of het zo wel goed werkt?
Reputatie 7
Badge +24
Ingi, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.