Beantwoord

Wachtwoord Experia Box V10 niet te achterhalen

  • 13 February 2020
  • 2 reacties
  • 244 keer bekeken

Graag wil ik mijn netwerknaam aanpassen, echter kan ik niet inloggen op de Admin-pagina doordat de KPN monteur destijds niet heeft aangegeven welk wachtwoord hij heeft ingesteld. Ik zie vervolgens overal staan dat je de Experia Box V10 na een reset opnieuw kunt instellen. Enige probleem hierbij is dat enkel de SSID en WPA2 vermeld staan, wat m.i. niet hetgeen is waarmee je ook kunt inloggen op de Admin-pagina. 

icon

Beste antwoord door RBxx 13 February 2020, 10:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De v10 heeft na resetten geen wachtwoord volgens mij. Dat veld leeg laten dus.

Reputatie 7
Badge +21

De v10 heeft na resetten geen wachtwoord volgens mij. Dat veld leeg laten dus.

Dat klopt, veld leeglaten en dan vraagt de v10 vanzelf om een nieuw admin wachtwoord te verzinnen.

Voor de volledigheid: @JB92 heb je soms een v10A , daarvan staat het Admin password op een etiket aan de achterzijde, mogelijk ‘verstopt’ achter een kaartje wat eruit schuift.

Reageer