Beantwoord

Wachtwoord Experia box V10a

• 11 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 23512 keer bekeken

Sinds kort heb ik een nieuwe aansluiting via KPN op glasvezel met een Experia box V10a.
Het lampje op de Experiabox brand rood/roze maar dit blijkt normaal te zijn in tegenstelling met wat er in de handleidingen staat. (erg logisch natuurlijk want een groen lampje brengt alleen maar verwarring)
Nu wil ik mijn netwerknaam en wachtwoord wijzigen via KPN/internet maar krijg alleen maar de mededeling dat dit vanwege een technische storing niet mogelijk is.
Op dit forum heb ik gelezen dat dit ook mogelijk is door rechtstreeks op de Experiabox in te loggen
(http://192.168.2.254). Hiervoor is echter een wachtwoord noodzakelijk (in tegenstelling tot de "oude" V10). Kan iemand mij aangeven wat dit wachtwoord is?
icon

Beste antwoord door wjb 11 augustus 2018, 12:29

Het wachtwoord staat echterop op een sticker, zichtbaar als je het kaartje er uit schuift.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Het wachtwoord staat echterop op een sticker, zichtbaar als je het kaartje er uit schuift.
Gevonden, dank je wel!
Reputatie 7
En dan te bedenken dat ik nog nooit een V10a in levende lijve gezien heb. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen wpopp, welkom op het Forum!

Fijn dat je inmiddels je antwoord al hebt via wjb! Op al onze Experia Boxen staan inderdaad de originele wachtwoorden en netwerknamen op een sticker op de Experia Box. Zodat je het altijd terug kan vinden! 😉 Mocht je dit willen veranderen kan dat via onze servicetool of handmatig!

Mocht je hier nog andere vragen over hebben dan hoor ik het graag, en meer informatie (en feedback) over de nieuwe Experia Box V10A kan je in dit topic vinden!
Reputatie 7
Op al onze Experia Boxen staan inderdaad de originele wachtwoorden en netwerknamen op een sticker op de Experia Box.Dat is niet waar, de V10a is volgens mij zelfs de eerste Experia Box waarbij het originele admin wachtwoord op een sticker vermeld wordt.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi wjb, bedankt voor je toevoeging. Jij hebt het volgens mij over het inloggen op de webinterface, ik had het over de sticker op de Experia Box met de netwerknaam en wachtwoord voor internet/WiFi 😉
Reputatie 7
Hoi wjb, bedankt voor je toevoeging. Jij hebt het volgens mij over het inloggen op de webinterface, ik had het over de sticker op de Experia Box met de netwerknaam en wachtwoord voor internet/WiFi ;)En TS had het ook over het inloggen op de webinterface, vandaar mijn opmerking.
Ik zocht ook naar het wachtwoord, staat helemaal nergens vermeld. Dus las hierboven over stickertjes ed, maar wat blijkt? Niets van dat alles (op 2 november 2018 op mijn Experia box 10A).... het wachtwoord gewoon blanco laten.

Reageer