Beantwoord

Wachtwoord Huawei 4g modem

  • 5 November 2019
  • 6 reacties
  • 363 keer bekeken

Om in te loggen in de app zou je admin/admin moeten invullen, echter krijg ik dan de melding gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist. Iemand enig idee wat het dan wel moet zijn?

icon

Beste antwoord door Jiske_ 15 November 2019, 16:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi @cyberpig ! Welkom op het forum.

Wat jammer dat dit niet werkt. Ik kan nu nog niet goed beoordelen wat er aan de hand is. In de faq die ik vond staat dat de inlog ( na een reset ) admin + admin moet zijn. Kan je het Huawei modem eens resetten?
Waar gaat het precies mis? Kom je wel op die inlog pagina? http://192.168.8.1
 

Beste Jiske,

Ik heb het modem als noodoplossing omdat m'n normale abonnement van KPN even niet werkt en aangezien ik een thuiswerker ben ga ik liever niet het modem resetten, ben al lang genoeg bezig geweest om het uberhaupt aan de praat te krijgen. Ik kom wel op de inlogpagina (kwam erachter dat het admin was met het door mijzelf aangepaste wachtwoord maar via de app kom ik er niet in.

Reputatie 5
Badge +7

Ah @cyberpig, als hij het standaard wachtwoord niet pakt is de enige optie het resetten, Ik snap dat je er liever vanaf blijft, je komt er via de interface ook niet in als je een laptop/PC bekabeld aansluit op het modem?

Via de aanmeldpagina kan ik wel inloggen maar ik kan niet via de app inloggen, ik begrijp niet precies wat je bedoeld met de interface, maar het zou toch niet zo moeten zijn dat ik eerst m'n laptop moet opstarten, dan het modem er bekabeld aanhangen om in de app ook te kunnen inloggen?

Reputatie 5
Badge +7

Als het niet werkt is het een optie om te proberen maar het lijkt mij bij een goed werkende App ook niet nodig. Omdat je er niet inkomt is het wel belangrijk om te testen. In de handleiding zit ook een QR code had je die al gescand om de app te downloaden en opnieuw te installeren? 

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer