Beantwoord

wachtwoord op laptop en tablet

  • 15 April 2019
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb een experia box v10. Ik heb op de laptop een wachtwoord ingesteld. Ik kan vanaf de laptop probleemloos verbinding maken. Op mijn Kindle Fire tablet vul ik hetzelfde wachtwoord in. Dan geeft de Kindle dat het wachtwoord verkeerd is. Ook vraagt de Kindle niet naar een gebruikersnaam. Hoe kan ik mijn Kindle met de Experia verbinden?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 April 2019, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @arjenvdm . Welkom op het forum.
Ik hoop dat ik je hier verder mee kan helpen! Als ik het goed begrijp wil je jouw kindle verbinden met je draadloze netwerk? Helaas weet ik niet zoveel van kindle's en ik hoop dat je daar zelf een handleiding van hebt. Kun je in de kindle wel een scherm oproepen waarin je de beschikbare draadloze netwerken kunt zien? Op de v10 staat achterop de standaard wifi informatie. Hierop staat de wifi naam en het bijbehorende wachtwoord. Dus ik hoop dat je de naam kunt herkennen in je kindle en op die manier verbinding kunt maken.
Opgelost. Dank je wel.🙂