Beantwoord

Wachtwoord WiFi achterhalen

  • 28 June 2020
  • 7 reacties
  • 294 keer bekeken

Wat is het wachtwoord voor mijn WiFi H220n523654

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 June 2020, 18:11

Bekijk origineel

7 reacties

Wat is het wachtwoord voor mijn WiFi H220n523654

Hallo @Whisky55 , dat staat achterop het modem.

Als je het wachtwoord ooit eens veranderd hebt en je weet het niet meer kun je de modem een fabrieks reset geven en dan heb je het originele wachtwoord weer terug.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Whisky55, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Heb je het wachtwoord nooit gewijzigd of juist wel? Je kan de bovenstaande opties die Jan heeft aangegeven proberen. Kan je anders aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reputatie 7
Badge +16

@Susan_, ik zie dat dit een v7 is op basis van de SSID. Misschien ook maar meteen vervangen?

Reputatie 7
Badge +21

@Whisky55 ik heb geen reactie meer gehad. Kunnen we je hier nog bij helpen?

@ChrisWissink dat zou kunnen maar als het opgelost is, is het niet per se nodig :blush:

@Whisky55 ik heb geen reactie meer gehad. Kunnen we je hier nog bij helpen?

@ChrisWissink dat zou kunnen maar als het opgelost i,s is het niet per se nodig :blush:

Hallo @Susan_ , is het beleid inzake de V7 bij KPN dan anders dan bij TFT? Ik lees daar, als de V7 met klachten ter sprake komt, deze zonder morren en verdere vragen meteen omgeruild wordt voor een actueel type modem, daar de V7 een uitgefaseerd modem is.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Susan_ , is het beleid inzake de V7 bij KPN dan anders dan bij TFT? Ik lees daar, als de V7 met klachten ter sprake komt, deze zonder morren en verdere vragen meteen omgeruild wordt voor een actueel type modem, daar de V7 een uitgefaseerd modem is.

@JanD 
De v7 modems hadden volgens deze reactie van Ward al lang allemaal omgewisseld moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +21

Klopt hoor, maar ik ga geen ruiling aanvragen op het moment dat de klant hier niet mee akkoord gaat :wink: Dus mocht de topicstarter nog reageren, dan ga ik dat alsnog doen!

Reageer