Beantwoord

Wachtwoord wijzigen e-mail

  • 24 September 2019
  • 13 reacties
  • 399 keer bekeken

Na een hack dreiging heb ik tot 3x toe mijn wachtwoorden gewijzigd, op de door u aangegeven wijze.
En elke keer 'pakt' hij het nieuwe wachtwoord niet. Verbazingwekkend genoeg lukte het WEL bij mijn KPN ID.
Het is ontzettend hinderlijk dat je steeds weer in dezelfde loop terecht komt als je probeert hier een vraag over te stellen.
JA ik weet hoe het moet, maar het gebeurt dus niet!
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 October 2019, 12:52

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 1
Waardoor kwam u te weten dat het systeem het wachtwoord niet accepteerde?
https://haveibeenpwned.com/
Hier kan je controleren of je email pwned is.
Reputatie 1
Dat snap ik, maar waardoor wist u dat het systeem van KPN het ingevoerde wachtwoord van u niet accepteerde? Kreeg u bijvoorbeeld een error code te zien?
Nee hoor, dat kan je zelf controleren door uit te loggen na het wijziigen, en dan weer in te loggen met het nieuwe wachtwoord. Dat pakt hij dan niet.
er blijkt een storing te zijn heb ik gisteren begrepen. Die is nog niet opgelost, want het lukt nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Conny131313. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van het e-mailadres. Krijg je een foutmelding te zien waarin staat dat de server niet reageert, dat er niet geauthenticeerd of gesynchroniseerd kan worden en/of dat hun gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt?
Het is intussen gelukt om van 2 mailadressen het wachtwoord te wijzingen. Vreemd genoeg herkent Mijn KPN het belangrijkste, oudste mailadres niet en wil het ook niet koppelen. Dat is nu net het adres wat pwnd is. Ik zou het 't liefst verwijderen, maar omdat het niet herkend wordt kan ik het nergens invullen.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed dat het gelukt is om het wachtwoord te wijzigen. Welke e-mailadres zou je het liefst willen verwijderen? Zou je het e-mail adres willen achterlaten in het Forum profiel. Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb het bovenstaande uitgevoerd. Hopelijk lukt het zo!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het e-mailadres voor je verwijderd. Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 1
Helaas is de chaos nu compleet. Het adres wat je beloofde te verwijderen bestaat nog altijd, en ik krijg bij controle nog altijd de melding dat het pwned is.
Mijn andere twee adressen hebben de wijziging in het wachtwoord niet opgeslagen, en reageren ook niet/nauwelijks nog op het oude wachtwoord. Alleen als ik ver terugga met oude suggesties van jullie lukt het nog in te loggen.
Komt dat nog steeds door die storing, want zoals het nu werkt is geen doen!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het zojuist gecheckt. Het e-mailadres dat verwijderd moest worden is op dit moment inactief, er staat nog wel een reservering op dat op 25-12-2019 eindigt. Als je wilt kan ik deze reservering ook verwijderen. Laat je mij weten of je dit wilt?

De andere twee e-mailadressen moeten wel gewoon werken. Heb je ook geprobeerd om in te loggen via webmail?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen op mijn vraag. Wil je dat ik de reservering voor je verwijder?
Reputatie 7
Badge +21
Het is intussen gelukt om van 2 mailadressen het wachtwoord te wijzingen. Vreemd genoeg herkent Mijn KPN het belangrijkste, oudste mailadres niet en wil het ook niet koppelen. Dat is nu net het adres wat pwnd is. Ik zou het 't liefst verwijderen, maar omdat het niet herkend wordt kan ik het nergens invullen.

Ik heb het zojuist gecheckt. Het e-mailadres dat verwijderd moest worden is op dit moment inactief, er staat nog wel een reservering op dat op 25-12-2019 eindigt. Als je wilt kan ik deze reservering ook verwijderen. Laat je mij weten of je dit wilt?
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer