Beantwoord

Wachtwoord wijzigen V10

  • 14 September 2019
  • 8 reacties
  • 159 keer bekeken

Reputatie 1
hi, ik probeer bovenstaande ook allemaal. maar wachtwoord is niet gewijzigd. via WPA sleutel werkt het niet, via admin (dit is de vaste gebruikersnaam, deze is niet te wijzigen)en vervolgens nogmaals admin werkt het niet, zonder wachtwoord lukt het ook niet. ik heb een V10 modem. kan iemand me verder helpen. Hoofdletters, kleine letters...alles geprobeerd. Bij Kpn zelf 2 x in de wacht gezet en vervolgens werd verbinding verbroken.. Hellup.. groetjes Marga

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door huistijger 15 September 2019, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Margawilhetzelfoplossen
Achterop de V10 zit een klein gaatje waar Reset bij staat.
Daar stop je een dun voorwerp in b.v. een paperclip en druk daarmee het verborgen schakelaartje in tot het powerlampje rood wordt en laat het dan direct los.
Nu gaat de V10 resetten en na het opstarten (wat nu wat langer duurt dan normaal) kun je inloggen met admin en een leeg wachtwoord.
Daarna vraagt de V10 je direct om een wachtwoord aan te maken wat je onthouden moet om een volgende keer weer in te kunnen loggen.
Let wel, eventuele eerdere veranderingen in de V10 ben je dan wel kwijt, maar dat zal geen bezwaar zijn neem ik aan.
Reputatie 1
Top. ik ga het proberen.
Reputatie 1
Hoi. Ik heb gezocht maar er zit geen resetgaatje op deze V10. Wel een herstelknop. Ik heb deze gebruikt met zelfde resultaat.. niets werkt. Hellup
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Margawilhetzelfoplossen
Hierbij een plaatje van de achterkant van de V10, zie het resetgaatje bij de rode pijl


Reputatie 1
Ohhh echt.. ronde 3.😂😂💪🤞
Thnx!!
Reputatie 7
Hoi @Margawilhetzelfoplossen, welkom bij ons op het forum. Is het met de stappen van huistijger en RBxx al gelukt om het modem te resetten en daarna een nieuw wachtwoord in te stellen en was 3 keer scheepsrecht? Of kan ik nog met je meekijken? 🙂
Reputatie 1
Het is gelukt!!
Dank allen voor de hulp!
Reputatie 7
Fijn om te lezen dat het gelukt is @Margawilhetzelfoplossen! 🙂 Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.