Beantwoord

Wanneer aansluiting op glasvezel netwerk kpnnetwerk ?

  • 25 March 2019
  • 7 reacties
  • 1270 keer bekeken

Volgens KPNNETWERK is de aansluiting op het glasvezelnetwerk in fase 2 van de drie. Wanneer is e.e.a. afgerond ?
icon

Beste antwoord door Ward_ 27 March 2019, 22:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Baan, Hoe dit precies zit weet ik niet. KPN netwerk gaat glas verder uitrollen en 1 miljoen nieuwe huishoudens verbinden voor eind 2021. Je kunt je vraag nog eens stellen aan KPNnetwerk of je kunt je inschrijven voor de nieuwsbrief waarmee je op de hoogte wordt gebracht van onze werkzaamheden aan het nieuwe netwerk en wat dat betekent voor jouw adres.
Reputatie 7
Badge +10
Hier staan de vier stappen.
https://www.kpnnetwerk.nl/glasvezel-aansluiten/

Ik vermoed dat stap 1 en 2 in deze link, in jouw verhaal bij elkaar als 1 fase tellen. Fase 1: huisbezoek, graven en de tuinboringen.
Fase 2: kabel in de woning invoeren en afmonteren met een grondplaat (en doormeten).
Fase 3: Bezoek van monteur provider en activatie abonnement.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Baan, Hopelijk heb je het antwoord nog gekregen van KPNnetwerk, anders heb je misschien nog iets aan de informatie van Ward_
Hallo Marina, ik heb eerst van KPN Netwerk begrepen dat de verbetering eind april gereed zou zijn. Inmiddels heb ik van Tom van KPN Netwerk begrepen dat het nu eind mei beter zal worden. Graag zou ik willen weten wanneer het VDSL netwerk c.q de upgrade van het kopernetwerk en een kortere afstand naar de wijkcentrale gereed is. Groet R. Baan

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Baan, Volgens de planning gaat dit gebeuren op 24-05. Helaas is de planning altijd o.v.b. Je kunt de planning vinden op deze pagina.
Hallo Marina, dank voor je reactie. Ik hoop dat het gaat lukken, sneller internet is geen luxe maar een noodzaak, ook voor het thuiswerken.
Groet R.Baan
Hallo Marina, volgens planning zou kpnnetwerk de upgrade vandaag verricht hebben. Dit staat ook in de planning. Wanneer ga ik dit merken ? Tot nu toe is mijn internet nog steeds even traag. Ik hoop hier snel bericht over te ontvangen. Groet Robert.

Reageer