Beantwoord

Wanneer gaat de snelheid omhoog?

  • 13 February 2019
  • 2 reacties
  • 218 keer bekeken

Ik zit echt met smart te wachten op de mogelijkheid om snellere internet verbinding te krijgen. Mijn max is nu ot 25 Mbit/s download- en 3 Mbit/s uploadsnelheid wat echt niet meer van deze tijd is.
Zonder enig zicht op snellere verbinding, is overstappen enige optie. Ik zie op Fourstack ook geen upgrade staan. Heeft iemand meer info wanneer de snelheid omhoog gaat?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2019, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Als er iemand zicht op heeft dan is het KPN NetwerkNL
Het enige dat je kan doen is toch af en toe fourstack checken of er in de komende 2 maanden een upgrade gepland staat en je inschrijven voor de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL

Een concreter antwoord ga je helaas niet krijgen, in ieder geval niet van de provider KPN.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi, welkom hier. Als ik op jouw adres kijk moet ik je helaas teleurstellen, meer dan 25 Mbps zal op korte termijn niet haalbaar zijn in verband met de afstand tot de centrale. Met pijn in mijn hart moet ik je gelijk geven, overstappen naar een kabelaar (of lokaal glasvezel indien aanwezig) zal dan de enige oplossing zijn, een andere provider zal via de DSL kabel ook niet meer dan 25 Mbps kunnen leveren. 😞