Vraag

Wanneer gaat mijn internetsnelheid omhoog?

• 6 september 2016
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

Hallo,

Onlangs vroeg ik me af wanneer onze magere (17mbit) verbinding verhoogt zou worden, na een gesprek met telfort kwam ik erachter dat er een upgrade zou plaatsvinden in Q3 2016. Hierna had ik online ook een site (van KPN zelf) gevonden waar dit alles werd bevestigd. Er stond September 2016 laatste keer dat ik keek, nu ik het weer wou checken zie ik opeens Q4 2017 wat ik zelf heel raar vind. Ik hoop dat iemand hier mij van achtergrond informatie kan voorzien, misschien met een reden want ikzelf wacht al heel lang op deze upgrade en reden waarom ik niet overstap op kabel was de geplande upgrade.

Alvast bedankt,

Mvg

*Admin: titel aangepast zodat je bericht beter te vinden is.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wanneer was de laatste keer dat je keek? De kans is ook nog aanwezig dat de upgrade is uitgevoerd (maar nog niet 100% voltooid) waardoor het systeem de upgrade automatisch verplaatst heeft.

Daarnaast, hoogstwaarschijnlijk een issue m.b.t. capaciteit of hij is verplaatst om de doelstelling van 85% dit jaar te halen
Ik keek er midden augustus naar en toen stond er September 2016…, als ik er nu naar kijk staat er q4 2017. Misschien klopt het wat je zegt, maar dit is een upgrade waar mensen in mijn wijk al 3-4 jaar op wachten.

Reageer