Beantwoord

Wanneer glasvezel in Hengelo

  • 19 January 2020
  • 8 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Wel weer actief aangezien vorig jaar gemeld werd dat de rest van Hengelo nu binnen 2 jaar ook verglaasd wordt.

 

Aangezien de huidige abonnementen toch minder concurrerend zijn met de kabel concurrentie dan vroeger wil ik ook graag antwoord op de vraag wanneer we glasvezel kunnen in postcodegebied 7552.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 January 2020, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Als iemand dat al weet dan is het iemand van kpnnetwerk. Kijk op www.kpnnetwerk.nl

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Macabeus, wat @Joep1965 aangeeft klopt helemaal! Bij KPN NetwerkNL zijn ze op de hoogte van de planning voor het uitrollen van glasvezel:relaxed: Je kun je adres invullen om te zien of er in de nabije toekomst iets gepland staat en als dat niet het geval is kunnen ze wellicht alsnog een indicatie geven. Ik hoop dat je snel een stukje wijzer zult zijn!

Reputatie 6
Badge +7

Nou ja dan geef ik ze nog tot het einde van dit jaar en dan maar eens bij de collega’s kijken met de hele handel.

Reputatie 7
Badge +20

Ik duim met je mee dat er inderdaad dit jaar wat aangelegd gaat worden bij jou! :smiley:

Reputatie 6
Badge +7

Dit jaar wordt het niet meer.

 

Ziggo heeft wel snel internet!

EN een snelle tv ontvanger!

EN een goede softwareontwikkelaar!

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Haha vandaag bericht gehad dat we ook glasvezel krijgen!

Super bericht!

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel heel erg goed nieuws @Macabeus :smiley: 🥳

Reputatie 6
Badge +7

En het ligt er! Keurig in de hele wijk neergelegd (netjes gewerkt mannen!) en sinds kort ook (vakmannetje) op een zeer nette manier in huis aangesloten en het werkte meteen.

 

Zeer tevreden mee!