Beantwoord

Wanneer komt er Glasvezel in Roosendaal?

  • 7 December 2022
  • 2 reacties
  • 453 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 6 reacties

Ook bij mij is er - 10 jaar terug- met veel vlagvertoon door KPN "Glasvezel”verkocht. Achteraf bleek het laatste deel via een koperen leiding te gaan. Recent de glasvezelcheck gedaan zonder resultaat. Absoluut veel te vrijblijvende info waar je niets mee kan! De “kabel van T Mobile” stopt nu bij mijn voordeur. Sinds kort in onze straat aangelegd. Wat te doen, oversluiten naar T Mobile of wachten op een KPN aansluiting dat wellicht nog een paar jaar kan duren…..Een kwestie van vergunningen verzuchten de medewerkers van de KPN winkel. Kunnen niets toezeggen, weten zelf ook niets. Vreemd dit alles terwijl ik van de KPN voorlichting begijp dat de Glasvezelsnelweg door KPN Netwerk wordt aangelegd en elk busje een eigen glasvezelpakket aan de consument aanbiedt. Een goede voorlichting wordt op prijs gesteld. 

 

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 7 December 2022, 23:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Kpn de provider waar dit forum ook van is heeft niets met de aanleg van glasvezel te doen.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de status van jouw adres. Als u nu tevreden bent kunt u bij kpn blijven uiteraard.  Het kan nog lang duren eer kpn overal glasvezel heeft gelegd. Tot 2027 ze er zeker mee bezig. Een eventuele planning wordt uit concurrentieoverweging niet bekend gemaakt. 

Dank voor uw info, 

mvg