Beantwoord

Wanneer glasvezel in Uithoorn?

  • 14 December 2019
  • 8 reacties
  • 706 keer bekeken

wanneer glasvezel uithoorn

icon

Beste antwoord door Nick83 14 December 2019, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

hoi ik weet het niet zou je je profiel willen aanvullen met je postcode en huisnummer want dan kan ik kijken of er nog iets op de planning staat op je adres en wat de mogelijkheden zijn ik hoor graag van je groetjes

Hallo Alex,

Mijn adres    *****Uithoorn
We hebben nu Caiway glasvezel. Monteurs zijn wel de laatste weken bezig KPN glasvezel aan te leggen naar de verdeelstations van Caiway. Wanneer deze aangesloten worden en actief worden is de vraag.

Met vriendelijke groet,

Wim Buijs

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Wim, dankjewel voor je gegevens. 

Daar hebben wij helaas niets mee te maken. Caiway heeft een eigen netwerk waar wij niet op leveren. Mag ik vragen hoe je erbij komt dat die monteurs KPN glasvezel aan het leggen zijn? Misschien zie ik iets over het hoofd hier. 

Even het volgende het zijn geen monteurs van KPN maar onderaannemers in opdracht van KPN

Als ik nu glasvezel heb van Caiway en ik wil glasvezel van KPN dan denk je toch niet dat er een aparte kabel getrokken wordt naar elke woning.

Het is net als een gasleiding waar gas van Eneco Vattenval Oxio etc doorstroomt.

 

Reputatie 7
Badge +24

Even het volgende het zijn geen monteurs van KPN maar onderaannemers in opdracht van KPN

Als ik nu glasvezel heb van Caiway en ik wil glasvezel van KPN dan denk je toch niet dat er een aparte kabel getrokken wordt naar elke woning.

Het is net als een gasleiding waar gas van Eneco Vattenval Oxio etc doorstroomt.

 

Nee zo is het niet. Helaas. KPN legt een een eigen glasvezel naar iedere woning en doet niets met de kabel van caiway.

Reputatie 7
Badge +24

Het is net als een gasleiding waar gas van Eneco Vattenval Oxio etc doorstroomt.

 

Nee, zoals Nick al aangeeft is dat helaas niet het geval. Het zijn aparte netwerken waar wij helaas niet op leveren.

Goedemorgen. Ik heb even meegelezen, maar er staat niet echt een antwoord op de vraag. Wij zijn begin vorig jaar ingelicht dat KPN werkzaamheden zou gaan uitvoeren (aanleggen Glasvezel) maar er wordt wel gegraven, maar we weten nog niet wanneer Glas beschikbaar komt. Caiway doet hier uiteraard ook vaag over. Dus wanneer komt glasvezel van KPN ons huis binnen?

Reputatie 7
Badge +24

Goedemorgen. Ik heb even meegelezen, maar er staat niet echt een antwoord op de vraag. Wij zijn begin vorig jaar ingelicht dat KPN werkzaamheden zou gaan uitvoeren (aanleggen Glasvezel) maar er wordt wel gegraven, maar we weten nog niet wanneer Glas beschikbaar komt. Caiway doet hier uiteraard ook vaag over. Dus wanneer komt glasvezel van KPN ons huis binnen?

Dan heb ik het niet duidelijk genoeg gezegd, excuus. Ik zie bij ons op dit moment geen plannen om daar glasvezel aan te leggen, via het netwerk van Caiway leveren wij daar niet.Â