Beantwoord

Wanneer het KPN modem aansluiten?

• 23 juni 2016
  • 7 reacties
  • 251 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ik heb een week of 2 geleden voor mijn zus bij jullie een abonnement afgesloten. Hier kreeg zij een bevestigingsmail over. Nu werd gisteren mooi de Experia Box afgeleverd, maar daarbij wordt aangegeven dat je in de bevestigingsmail moet kijken wanneer de Experia Box aangesloten mag worden. Echter is het nu zo dat zij die mail niet meer kan vinden, waarschijnlijk heeft ze hem weggegooid (ja blond :D). Hoe kan ik er nu achter komen wanneer ik hem aan kan sluiten? Neem aan dat het niet echt handig is om hem zomaar aan te sluiten. :D

Met vriendelijke groeten,

Zonnepaneel
icon

Beste antwoord door Cindy_ 27 juni 2016, 10:08

Bedankt voor je gegevens! Ik heb het net nagekeken en op 1 juli wordt de verbinding opgeleverd. Meer informatie vind je in je inbox. Als je verdere vragen hebt, laat me dat vooral weten 🙂.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi,

Ik heb een week of 2 geleden voor mijn zus bij jullie een abonnement afgesloten. Hier kreeg zij een bevestigingsmail over. Nu werd gisteren mooi de Experia Box afgeleverd, maar daarbij wordt aangegeven dat je in de bevestigingsmail moet kijken wanneer de Experia Box aangesloten mag worden. Echter is het nu zo dat zij die mail niet meer kan vinden, waarschijnlijk heeft ze hem weggegooid (ja blond :D). Hoe kan ik er nu achter komen wanneer ik hem aan kan sluiten? Neem aan dat het niet echt handig is om hem zomaar aan te sluiten. :D

Met vriendelijke groeten,

Zonnepaneel

je kunt de modem aansluiten wanneer de lijn opgeleverd word vaak op die dag rond 12 uur
Reputatie 1

je kunt de modem aansluiten wanneer de lijn opgeleverd word vaak op die dag rond 12 uur

En dat is dus helaas precies de onbekende in dit verhaal, de dag dat de lijn opgeleverd gaat worden.
Reputatie 7
Badge +13
meestal duurt een aanvraag 3 weken gemiddeld
is er nog een lijn actief van internet?
zo ja dan kun je de nieuwe modem aansluiten als u met de oude modem geen internet verbinding heeft
Reputatie 7
Badge +24
Dit overkomt niet alleen blonde mensen hoor Zonnepaneel 😉. Het lijkt mij het handigst dat ik nakijk wanneer de lijn wordt opgeleverd. Vaak is dit ongeveer 3 weken na de aanvraag. Je ontvangt zo een privébericht van me met de vraag om gegevens. Als je die stuurt, dan kijk ik het een en ander na en weten we het daarna zeker.
Reputatie 7
Badge +11
Je kan de Experia Box gewoon aansluiten, die begint zelf met werken als je lijn is opgeleverd.
Reputatie 7
Badge +24
Daar zeg je wat @annedijkstra2 😃.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je gegevens! Ik heb het net nagekeken en op 1 juli wordt de verbinding opgeleverd. Meer informatie vind je in je inbox. Als je verdere vragen hebt, laat me dat vooral weten 🙂.

Reageer