Beantwoord

Wanneer is mijn aansluiting klaar?

  • 14 January 2020
  • 6 reacties
  • 733 keer bekeken

Ik moet een maand wachten voordat ik de spullen in huis heb voor tv en internet nu zit ik 3 weken zonder en als ik in de chat eindelijk contact heb word ik doorverbonden met een collega die nu nog moet reageren en bellend krijg ik ze niet te pakken

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Ik heb de gegevens aangevuld en had een mail dat er op 5-2-2020 mijn aansluiting zou werken maar daar heeft vorige week nog een tv gewerkt op een ander abonnement 

de bestelling heb ik 3 januari gedaan waarom moet dit meer als een maand duren

Nou ik wacht al van 11 november 2019.

Nieuwbouw woning Arnhem, glasvezel, netjes de verhuizing doorgeveven, op 11-11-2019 zou alles werken, bericht gehad dat dai 18-11-2019 zou worden, op 18-11-2019 monteur komt de handel installeren maar tot zijn verbazing was er een glasvezelkastje maar geen verbinding naar de aansluitunit, hij belt en belt en krijg te horen dat dat eind december zou worden, nou eind december word er niet gewerkt dus geen aansluiting.

Doe ik een postcodecheck dan kreeg ik 3 verschillende gegevens. 1- hoera glasvezel op uw postcode aanwezig - bestel nu. 2 uw postcode is niet bekend. 3- binnenkort glasvezel op uw adres.

Maar weer gebeld en kreeg als antwoord uw kunt een noodpakket krijgen (digitenne en mobile wifi) dit maar gedaan om tocht tv en internet te krijgen.

Maar er word elke maand wel het totale abonnementsgeld betaald, voor de helft van de diensten.

Woon nu als 2 maanden in het nieuwe huis maar nog steeds het abonnement op het oude adres, per 20-01-2020 is deze woning verkocht, hoe lossen we dit op.

Wanneer krijg ik uitsluitsel op welke datum de aansluiting klaar is .

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 January 2020, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ik denk dat je hier het beste KPN NetwerkNL even over kan contacteren, zij verzorgen namelijk de aansluitingen.

Deze zijn te bereiken op 0880063744

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Aart, welkom op het forum. Als ik het zo lees dan is het inderdaad dat wij moeten wachten tot we een afmelding van KPN NetwerkNL binnenkrijgen. Daarna kunnen wij de rest gaan doen. Dit wil ik graag verder voor je nakijken, vul daarvoor je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Nadat je eenmaal aangesloten bent, kunnen we zorgen voor een vergoeding van de abonnementskosten voor de periode vanaf je verhuizing dat je zonder diensten hebt gezeten.

Hoi Aart, welkom op het forum. Als ik het zo lees dan is het inderdaad dat wij moeten wachten tot we een afmelding van KPN NetwerkNL binnenkrijgen. Daarna kunnen wij de rest gaan doen. Dit wil ik graag verder voor je nakijken, vul daarvoor je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Nadat je eenmaal aangesloten bent, kunnen we zorgen voor een vergoeding van de abonnementskosten voor de periode vanaf je verhuizing dat je zonder diensten hebt gezeten.

Profiel is ingevuld.

 

Alvast bedankt

Profiel is ingevuld.

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de gegevens, Aart. Ik ben er ingedoken en ik zie dat KPN NetwerkNL nog niet klaar is met de aanleg. Op dit moment verwachten wij vanuit hen bericht in week 8, dat is de week van 17-21 februari. Met een beetje geluk ben je dan voor maart aangesloten. Ik kan daar alleen geen garanties op geven. Je kunt nog contact opnemen met NetwerkNL of zij meer informatie kunnen geven.

 

Wat betreft het nog lopende abonnement op het oude adres, dat is op zich geen probleem. Als de nieuwe bewoners ook een abonnement hebben afgesloten dat gebruik maakt van onze kabel zullen wij jouw signaal daar beëindigen op het moment dat hun signaal actief wordt. Dat verandert verder niets aan jouw abonnement inhoudelijk, dat is alleen het signaal. Nadat je dan bent aangesloten op je nieuwe adres en alles werkt gaan we zorgen voor een correctie van de abonnementskosten over de tussenliggende periode van verhuizing tot aan activatiedatum. In de tussentijd kun je dan gebruik blijven maken van het noodpakket. Heb je nog voldoende data in je noodpakket? Anders kan ik dat weer aanvullen. Ook kun je gebruik blijven maken van interactieve tv online vanuit je eigen abonnement. Dit kan dan op smartphones en tablets, en als je een chromecast hebt, ook op een tv. Om dat makkelijker te maken heb ik, naast het noodpakket, ook nog een gratis nooddatabundel aan je mobiele nummer toegevoegd. Daar krijg je per sms een bevestiging van.

Dank voor de gegevens, Aart. Ik ben er ingedoken en ik zie dat KPN NetwerkNL nog niet klaar is met de aanleg. Op dit moment verwachten wij vanuit hen bericht in week 8, dat is de week van 17-21 februari. Met een beetje geluk ben je dan voor maart aangesloten. Ik kan daar alleen geen garanties op geven. Je kunt nog contact opnemen met NetwerkNL of zij meer informatie kunnen geven.

 

Wat betreft het nog lopende abonnement op het oude adres, dat is op zich geen probleem. Als de nieuwe bewoners ook een abonnement hebben afgesloten dat gebruik maakt van onze kabel zullen wij jouw signaal daar beëindigen op het moment dat hun signaal actief wordt. Dat verandert verder niets aan jouw abonnement inhoudelijk, dat is alleen het signaal. Nadat je dan bent aangesloten op je nieuwe adres en alles werkt gaan we zorgen voor een correctie van de abonnementskosten over de tussenliggende periode van verhuizing tot aan activatiedatum. In de tussentijd kun je dan gebruik blijven maken van het noodpakket. Heb je nog voldoende data in je noodpakket? Anders kan ik dat weer aanvullen. Ook kun je gebruik blijven maken van interactieve tv online vanuit je eigen abonnement. Dit kan dan op smartphones en tablets, en als je een chromecast hebt, ook op een tv. Om dat makkelijker te maken heb ik, naast het noodpakket, ook nog een gratis nooddatabundel aan je mobiele nummer toegevoegd. Daar krijg je per sms een bevestiging van.

Hartelijk bedankt, wij wachten af.