wanneer kan ik mijn homepage weer uploaden?

• 4 april 2012
  • 27 reacties
  • 9978 keer bekeken

Weet iemand wanneer of hoe ik mijn homepage weer kan bijwerken?

27 reacties

Reputatie 6
Badge +7
u kunt gebruik maken van een FTP programma, zo kunt u uw site gewoon opdaten

Hoe maak ik gebruik van een FTP programma?
Hebt u éénmaal een FTP programma gedownload en geïnstalleerd, dan gaat u als volgt te werk:
Start het FTP programma en klik op 'Verbinden' (Connect)
Vul bij Hostname (Remote) in: home.kpn.nl
Vul bij User ID uw gebruikersnaam (met toevoeging@kpnmail.nl,@planet.nl,@hetnet.nl of@kpnplanet.nl) in
Vul bij Password uw wachtwoord in.
Maak nu verbinding door op 'OK' of op 'Verbinden' te klikken
Er wordt nu een verbinding tot stand gebracht tussen uw eigen computer (Local) en de server (Remote)
Zoek in uw eigen computer (Local) naar de homepage-bestanden die u wilt uploaden
Zet de 'transfer mode' op 'ASCII' indien u tekst wilt uploaden en op 'Binary' indien u plaatjes wilt uploaden. Of zet deze, als dat mogelijk is, op 'automatisch' (de instelling automatisch is bij de meeste FTP programma’s standaard)
Selecteer de bestanden die u wilt uploaden, en hernoem (Rename) indien nodig de bestanden. De standaardnaam voor de openingspagina van uw homepage moet zijn 'home.html' of 'index.html'
Alle andere html bestanden (pagina’s) die aan uw homepage gekoppeld zijn mogen anders heten. Wel moeten al die pagina-bestanden de extensie .htm of .html hebben.
Het bovenstaande is een algemene weergave van de werking van een FTP programma. De verschillende programma’s kunnen in detail van elkaar verschillen. Het gebruik van FTP programma’s wordt door onze KlantenService niet ondersteund. Wij raden u aan de helpbestanden van het door u gebruikte programma te raadplegen voor een instructie over het gebruik hiervan.

Dit vind ik een heel gedoe, wanneer wordt dit weer zoals het was?

Reputatie 6
Badge +7
ik snap dat het een heel gedoe is maar beter iets dan niets denk ik dan maar, en ja wanneer het opgelost is zou ik niet weten

En na weer een maand is er nog steeds niets veranderd... :@

Het beheren is "tijdelijk" niet mogelijk. Fijn rekbaar begrip.

Een vraag stellen per email is niet mogelijk. Je mag à raison van 10 cent per minuut na enige wachttijd per telefoon je vraag proberen duidelijk te maken... en geen (bevredigend) antwoord krijgen.

Waar betaal ik eigenlijk abonneegeld voor?

Badge +1
Hallo Henk,

Het abonneegeld betaal je voor je internetverbinding en soms ook nog extra voor een domeinnaam.

De "persoonlijke homepage" krijg je er net als de "email" van KPN gratis bij.

Ga er maar vanuit dat deze beheerspagina niet meer terugkomt.

Op de helppagina´s op KPN.com is hier ook niets meer over te vinden, m.a.w. je kunt gebruik maken van FTP om je website te beheren.

De instructies staan op onderstaande pagina beschreven:

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14460

Ik wil nu mijn homepage leegmaken, omdat het niet meer werkt zoal ik graag wil.

Hoe haal ik er alles af?

Hallo ditOrz,

Aangezien ik geen gebruik maak van een KPN-internetverbinding en ook geen aparte domeinnaam heb, betaal ik dus eigenlijk voor twee gratis 'diensten'... :@

Geen kapitaal, Euro 7,-- per maand, maar toch... weggegooid geld.

Tijden veranderen, maar toch triest dat er hiermee weer iets verdwenen is van waar ik in de Het Net-periode veel plezier heb gehad. En triest, dat dit soort wijzigingen wordt doorgevoerd zonder rekening te houden met klanten... en zonder die klanten tenminste in te lichten.

Maar goed, "de klant is koning" is nooit het motto van KPN geweest.

Van FTP weet ik, als digibeet, onvoldoende (zeg maar 'niets') om me eraan te wagen.

Komt de beheerspagina niet meer terug, dan is het wat mij betreft einde verhaal, waar het m'n homepage betreft. 

Reputatie 2
Badge
F-W schreef:
Ik wil nu mijn homepage leegmaken, omdat het niet meer werkt zoal ik graag wil.

Hoe haal ik er alles af?

Je kunt de homepage uitschakelen ( Niet Actief ) in MijnKPN.

Reputatie 2
Badge
@Henkleitos: Voor dat geld heb je ook een eigen domeinnaam met nog meer mogelijkheden bij een andere onafhankelijke hosting provider. Ben je wel je KPN/Planet/HetNet adressen kwijt natuurlijk.

Dat helpt niet, dat had ik al geprobeerd.

Reputatie 2
Badge
Krijg je wel de optie te zien om hem op Actief of nNiet Actief te zetten?

Of een foutmelding?

Anders zou ik een gratis programma Als Filezilla (http://filezilla-project.org/) installeren.

Je kunt dan handmatig de bestanden verwijderen.

Dit is toch het FTP programma?Heb ik ook al geprobeerd maar er gaat niks af.

De aan en uitzet"knop"(actief/niet actief)werkt goed maar geen reactie van de homepage.

Reputatie 2
Badge
Heb je deze link al eens geprobeerd?

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14460

Stuur me anders een PM met de link van je huidige homepage bij KPN.

Natuurlijk zonder wachtwoord !!!!

Zeker ook omdat ik geen medewerker ben van KPN.

Bedankt voor je reactie, svandijk!

Ik weet dat er andere mogelijkheden zijn, maar heb eigenlijk geen zin meer om opnieuw te beginnen, deed ook niet zo veel meer met m'n homepage, maar kon, wanneer ik dat wilde, er iets aan toevoegen of veranderen.

Het feit dat het kon was voor mij belangrijk.

Raar misschien, maar zo is het wel.

Veertien jaar 'trouwe klant' en je wordt zo monddood gemaakt... En waarom?

Omdat dit nu eenmaal niet meer het tijdperk is van de 'trouwe klanten' en switchen inmiddels een begrip is geworden...

Opa wordt oud...:@

Soit.

Reputatie 2
Badge
@Henkleitos: Als je je homepage toch bijna niet gebruikt, is het misschien zinvol om je huidige E-mail only abonnement op te zeggen bij KPN. Scheelt toch weer 7 euro per maand of (12x7) 84 euro per jaar.

Wil je hier toch iets mee blijven doen, kijk dan eens op http://hosting.startpagina.nl/

Via deze site heb ik bijvoorbeeld het volgende gevonden: http://www.easyhosting.nl/

Heb je voor 3.75 euro per maand ook een homepage met onbeperkt aantal e-mailadressen en een eigen domijnnaam.

Om een voorbeeld te noemen: mensen kunnen jou dan vinden op www.henkleitos.nl en je mailen op opa@henkleitos.nl ;)

vr.gr. svandijk

Weet ff niet hoe ik een PM moet sturen maar zo is ook okay.

Heb al een andere site gemaakt en daarom wil ik deze weg hebben.

http://home.kpn.nl/wesselstimmerman/

Reputatie 2
Badge
Als ik deze site bezoek, krijg ik de melding 403- Forbidden: Acces is denied

Je huidige site is dus voor anderen niet meer beschikbaar.

Als je hem zelf nog wel kunt zien, komt dat omdat je computer dit nog in zijn geheugen heeft.

Dus eigenlijk is het nu opgelost?!

Reputatie 2
Badge
Als je daarmee bedoelt dat je site uit de lucht is: ja

Ben al met een andere site begonnen maar het oude adres is bekend bij anderen.

Dus eigenlijk heb ik liever het oude terug, maar ja dat gebeurt w.s. niet.

Reputatie 2
Badge
Waarmee heb je de nieuwe site geboud dan?

Met een gratis andere aanbieder.

Reputatie 2
Badge
En sla je de site op bij deze gratis aanbieder, of moet je dat zelf doen bij bijvoorbeeld KPN?

Als je hem ergens anders opslaat, kun je namelijk in MijnKPN een link plaatsen naar deze plaats zodat ook je eerdere bezoekers je nog kunnen vinden.

Bij simpsite.nl kan je een nieuwe site beginnen, buiten de KPN om, gewoon via internet.

Ik zal mijn siteadres hieronder zetten.

Dit gaat over onze dochter  die in Haïti werkt, is ook wel interessant.

Sorry adres vergeten:http://passe-catabois.simpsite.nl/

Vertel, hoe doe ik dat als ik verder niks meer met mijn oude site kan doen.

Reageer