Beantwoord

Wanneer komt de FON update van V10 a

  • 19 March 2019
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Badge
Het is wel heel sneu dat je 14 euro per dag moet betalen op een resort waar FON gratis aanwezig is!
icon

Beste antwoord door Nadia 20 March 2019, 16:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Henk, welkom op het KPN forum. Als het meezit wordt in de volgende update FON toegankelijk met de V10a. Deze update staat voor april gepland. Dus nog even afwachten 🙂 Mischien ook voor jou beschikbaar: Wanneer je een KPN Mobiel abonnement hebt kun je je ook aanmelden voor FON. Sms daarvoor: ‘WIFI AAN’ naar 1266 of activeer via 'extra opties' onder 'abonnement' in MijnKPN
Badge
Het zou zo moeten zijn dat als je een FON account hebt en je krijgt een nieuw modem waar geen FON op zit je toch gewoon kunt inloggen met je bestaande account
Reputatie 2
Badge
Het zou zo moeten zijn dat als je een FON account hebt en je krijgt een nieuw modem waar geen FON op zit je toch gewoon kunt inloggen met je bestaande account

Ja dat zou mooi zijn maar zo werkt het huidige systeem nog niet. Dus even afwachten tot de volgende release.
Badge
Beste moderator,
We hebben April er bijna op zitten en nog zie ik geen FON update op mijn V10a modem. Is het al bekend wanneer deze update er aan komt
Reputatie 7
Hallo Henk, helaas nog niet geïmplementeerd. Ik kan je geen harde datum geven wanneer FON beschikbaar is op de V10A. Deze maand heeft een ander issue voorrang gekregen op de nieuwe firmware. Je kunt de ontwikkelingen over de V10a volgen in dit topic: Feedback V10a . Wanneer de nieuwste features bekend zijn communiceren we het daar!

Reageer