Beantwoord

Wanneer komt er een update voor de experiabox V10 voor toegang WiFi FON?

  • 21 January 2019
  • 7 reacties
  • 859 keer bekeken

Met de nieuwe experiabox V10 kan ik jammer genoeg geen gebruik maken van KPN hotspots via Fon.
Kan iemand mij vertellen, wanneer er een aanpassing/update voor de experiabox komt zodat deze optie geactiveerd kan worden?
icon

Beste antwoord door Joran 24 January 2019, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Somme! Het is zeker mogelijk om in de V10 Fon te activeren. Je komt, als je ingelogd bent op de Experia Box, bij de optie via Wifi (boven in de zwarte balk) en dan links Public Wifi. Op de pagina die dan opent kun je Fon aanzetten.
Bedankt voor je reactie maar jammer genoeg werkt de oplossing niet voor de V10. Wanneer ik ben ingelogd in "mijn Experiabox" is er geen verwijzing te vinden van WIFI en de link Public Wifi.

De Service tool van KPN Fon aan- en uitzetten geeft het volgende weer: Uit onze meting blijkt dat je Experia Box (modem) geen KPN WiFi met Fon ondersteunt.

Dus toch dan maar wachten op een update!?
Somme bedoeld waarschijnlijk de V10A
Dat klopt helemaal het gat over de V10A, ik had wat secuurder moeten zijn en hopelijk nu nog een antwoord op mijn vraag.
Reputatie 7
Badge +28
Het is nog niet bekend wanneer Fon komt op de V10A. In het eerste kwartaal ligt de focus op een firmwareupdate die een aantal problemen oplost (voornamelijk met portforwarding), daarna verleggen we de focus naar Fon en zaken als IPv6. Het zal op zijn vroegst nog een maand of twee duren.
Het is inmiddels meer dan 5 maanden geleden en ik vraag me af of er nu weel iets bekend is wanneer Fon komt op de V10A? Zou wel zo makkelijk zijn om hier gebruik van te maken.
Reputatie 7
Badge +30
We hebben helaas nog geen verdere indicatie wanneer dit beschikbaar zal zijn, Somme.