Beantwoord

Wanneer komt er snellere ADSL in mijn wijk?

  • 2 March 2019
  • 6 reacties
  • 283 keer bekeken

Ik heb geen supersnel internet nodig maar op mijn huidige adres (4707 DW) heb ik maar max 26 Mbit.
We zijn erg verbaasd aangezien de wijk jong is (
icon

Beste antwoord door Dennis-L 2 March 2019, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9
De leeftijd van een wijk zegt helaas niets.
De partij die gaat over de upgrades is KPN NetwerkNL je kan je daar inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je op de hoogte wordt gebracht van eventuele werkzaamheden in jouw buurt.
Ook kan je regelmatig fourstack controleren of er binnen 2 maanden een upgrade plaats gaat vinden voor jouw adres.
Reputatie 7
Badge +24
Hi MrHead, welkom op het forum. @Dennis-L legt het goed uit. Het heeft vooral te maken met de afstand tussen de woning en de wijkcentrale, hoe langer de afstand hoe langzamer de verbinding.

Ik kijk dit uiteraard ook graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
MrHead, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
@Alex_P excuses voor de late reactie, ik heb mijn profiel aangevuld. Hoor graag of ik dan
echt ver van de wijk centrale zit.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor de gegevens. Ik zie inderdaad dat daar circa 26 Mbps haalbaar is via DSL, de exacte afstand zie ik overigens niet. Daar is op dit adres helaas niets aan te doen, ongeacht de provider. Wel zie ik dat er op dit adres ook Ziggo beschikbaar is. Als je een snellere verbinding wilt hebben zul je dit via Ziggo moeten doen. Dit zeg ik met pijn in mijn hart overigens, maar wil je wel zo goed en eerlijk mogelijk informeren. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
@Alex_P jammer om te horen, was altijd tevreden over de service van KPN en hoop dus dat hier verandering in komt. De volgende tv zal waarschijnlijk 4K zijn en dat is met deze snelheid bij KPN haal ik dat er niet uit. En daarboven op betalen we natuurlijk wel voor sneller internet.
Bedankt voor de reacties.