In onze wijk is half jaartje geleden glasvezel aangelegd. Ook bij ons in huis. De aannemer heeft de aansluiting doorgemeten en die was "ok". KPN zou een monteur sturen om het NT kastje aan te leggen. Inmiddels enkele maanden verder en de buren blijken inmiddels wel een NT kastje te hebben. KPN netwerk gebeld: "Er staat een kruisje in het systeem, want u wilt geen glasvezel van KPN", o dat klopt niet? Ik verbind u door met KPN. "O, u zit bij XS4All?"….
Klantenservice XS4All: nee meneer, zonder NT kastje kunnen wij niets voor u doen…..
Terug bij KPN netwerk: "Wij hebben uw vraag doorgezet naar de onderaannemer, die neemt zo snel mogelijk contact met u op".
Vervolg vraag, want de onderaannemer plaatst dat kastje niet, dat was mij al verteld…
"O, maar dan moet er onderzoek plaats vinden", dat kunt u aanvragen. Maar we hebben wel een wachttijd van minstens 4 maanden…… En dat kruisje in het systeem? nee voordat is u zeker verteld door xs4all….(uh nee, kpn netwerk..)
nou ben ik erg geduldig, maar dit is toch om gek van te worden?
Weet iemand een oplossing?
Beste antwoord door pollux4092
Bekijk origineel