Beantwoord

Wanneer komt mijn welkomstkado?

  • 19 October 2021
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb op 15 September j.l.  een hussel tv en internet abonnement bij jullie afgesloten met welkomst kado , deze is op 15 oktober ingegaan , dus is lopende, nu vraag ik me af wanneer ik het welkomskado kan verwachten ? Is dit na de eerste afschrijving van de abonnements kosten ? 

Mvg ☺️

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 October 2021, 18:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Just me 65 ,

Het kado wordt 14 dagen nadat het abonnement gestart is geleverd, verzonden. Dit heeft te maken met de wettelijke bedenktermijn die je hebt als consument waar je nog gratis kan opzeggen zonder consequenties omdat een product of dienst bijvoorbeeld toch niet bevalt.

 

Door pas na 14 dagen het kado te versturen voorkom je heel veel loze nieuwe contracten die na het ontvangen van het kado direct opzeggen volgens de rechten die gelden bij de wettelijke bedenktermijn.

Reputatie 1
Badge

Hallo @Noordzee 

Duidelijke taal , snap deze doelstelling natuurlijk , we gaan rustig afwachten .

Hardstikke bedankt voor je reactie en duidelijke uitleg , top 👍

 

Waarom dit niet duidelijk vermelden, ipv welkomskado wordt direct verzonden na activatie...

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Donkey 63, uiteraard is dit niet de bedoeling. Deze feedback hebben we meegenomen!