Beantwoord

Wanneer KPN Glasvezel Utrechtse wijk Veldhuizen?

  • 1 December 2022
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

KPN TV+internet op mijn adres is behoorlijk traag. Als ik een groot bestand up- of down load dan kan ik beter niet ook nog op TV naar iets kijken dat ik eerder heb opgenomen want dat loopt dan voor geen meter. Speedtest op de pc geeft ca 45 Mbps.
Een een paar maanden geleden heeft ODF glasvezel in onze wijk aangelegd, maar je kunt het alleen  gebruiken als je overstapt naar T- Mobile. Kort daarna  kreeg ik een bericht van KPN dat zij ook glasvezel in onze wijk zouden gaan aanbieden (of aanleggen? dat is niet duidelijk), dus ik heb die overstap maar even uitgesteld.
Maar sindsdien is het stil… Als het maximaal nog een paar maanden duurt dan wil ik nog wel wachten, maar als het veel langer duurt overweeg ik toch T Mobile.
 

icon

Beste antwoord door PeterG 1 December 2022, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi. Ik kan je alleen hier naar verwijzen. Met postcode check. 

https://www.kpn.com/w3/internet/glasvezel/plaatsen/utrecht

Je kunt ook nog checken op postcode via kpnnetwerk.nl .

Reputatie 3
Badge

“Wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk uw postcode te controleren"…
maar ik zal het nog eens proberen

Bjj welke site lukt het niet met de postcode check? kpn.com of kpnnetwerk.nl ?

Reputatie 3
Badge

Op kpn.com staat al heeel lang “Goed nieuws! De Meern krijgt KPN Glasvezel. Want KPN heeft een samenwerking met gemeente Utrecht voor de aanleg van glasvezel.” ,maar daar word ik dus niets wijzer van.

op kpnnetwerk.nl lees ik “Op dit moment is er nog geen glasvezel beschikbaar op jouw adres. Wil je als eerste weten wanneer we bij jou gaan starten? Schrijf je dan in voor de netwerkupdates.” Ook niet echt duidelijk...

via de link die jij me stuurde (https://www.kpn.com/w3/internet/glasvezel/plaatsen/utrecht) krijg ik nog steeds de foutmelding. 

 

Badge +19

Maw het duurt nog minimaal een jaar.

Reputatie 7

Hoi @MartdM, wij leggen het glasvezelnetwerk zelf niet aan. KPN Netwerk doet dit, dus wat je op hun site ziet staan is wat de planning is. Je kunt je daar aanmelden voor netwerkupdates zoals je zag, dan krijg je een mail zodra er meer bekend is. 

Wij hebben geen andere of recentere informatie dan KPN Netwerk zelf heeft daarover.

Reputatie 3
Badge

Nou, daar lees ik ook niets concreets… 
De aankondiging “Goed nieuws! De Meern krijgt KPN Glasvezel” is op die manier toch een losse flodder.
De glasvezelaansluiting van ODF zit al een paar maanden in mijn meterkast….

 

jammer 

Reputatie 7

Als er bij KPN Netwerk geen concrete informatie staat, betekent dat dat er nog niet meer bekend is. Die informatie is er simpelweg nog niet. Zoals gezegd is KPN Netwerk de partij die het netwerk aanlegt, als je je daar aanmeldt wordt je op de hoogte gehouden.