Beantwoord

Wanneer krijg ik BVDSL

  • 14 November 2019
  • 8 reacties
  • 620 keer bekeken

Laatst kreeg ik een sms over geplande werkzaamheden. na contact te hebben gehad via de chat bleek dus dat er BVDSL kwam ipv VDSL. per wanneer word dit omgezet?

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 November 2019, 10:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@Patjeeee, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat fijn dat er een upgrade komt op jouw adres! Dat scheelt soms wel een slok op een borrel :slight_smile:  In Fourstack kan je vinden wanneer deze upgrade gepland staat, als het goed is staat er ook een verwachte datum in het sms’je. Dit kan af en toe nog verplaatsen, dus hou de website (fourstack) in de gaten hiervoor.

Omdat het om bonding gaat, zal het niet automatisch omgezet worden. Er moeten namelijk 2 draden samengevoegd worden hiervoor. Wanneer in Fourstack staat dat bonding mogelijk is, kunnen wij een monteur aansturen om het in orde te maken op jouw adres. Hier gaan dus nog enkele dagen overheen en moet je contact over opnemen om het in orde te maken!

Verder kan ik het ook even voor je opzoeken! Kan je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Ik hoor graag van je!

Goedemiddag@Patjeeee, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat fijn dat er een upgrade komt op jouw adres! Dat scheelt soms wel een slok op een borrel :slight_smile:  In Fourstack kan je vinden wanneer deze upgrade gepland staat, als het goed is staat er ook een verwachte datum in het sms’je. Dit kan af en toe nog verplaatsen, dus hou de website (fourstack) in de gaten hiervoor.

Omdat het om bonding gaat, zal het niet automatisch omgezet worden. Er moeten namelijk 2 draden samengevoegd worden hiervoor. Wanneer in Fourstack staat dat bonding mogelijk is, kunnen wij een monteur aansturen om het in orde te maken op jouw adres. Hier gaan dus nog enkele dagen overheen en moet je contact over opnemen om het in orde te maken!

Verder kan ik het ook even voor je opzoeken! Kan je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Ik hoor graag van je!

Op de website staat dat er niks gepland staat. Maar volgens de chat medewerker kwam het wel. Heb mijn profiel aangevuld 

Reputatie 7
Badge +21

@Patjeeee, ik zie inderdaad geen upgrade gepland komende 2 maanden. Bonding is niet mogelijk voor consumenten op dit adres, het kan aangevraagd worden als je een zakelijk abonnement bij KPN afsluit. Dus helaas zal bonding in dit geval niet snel aangesloten worden.

@Patjeeee, ik zie inderdaad geen upgrade gepland komende 2 maanden. Bonding is niet mogelijk voor consumenten op dit adres, het kan aangevraagd worden als je een zakelijk abonnement bij KPN afsluit. Dus helaas zal bonding in dit geval niet snel aangesloten worden.

Waarom word dit mij dan wel verteld via de chat? Nu word ik blij gemaakt met een dooie mus

Reputatie 7
Badge +22

@Patjeeee, ik zie inderdaad geen upgrade gepland komende 2 maanden. Bonding is ook niet mogelijk voor consumenten, het kan aangevraagd worden als je een zakelijk abonnement bij KPN afsluit. Dus helaas zal bonding in dit geval niet snel aangesloten worden.

Dat is vreemd @Susan_, ik  heb wel BVDSL. Is dit sinds kort dan? Dan Heb ik wel geluk gehad.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Patjeeee, dat durf ik niet te zeggen. Ik ben bang dat er verkeerd gekeken is.. Verwarrend en ook teleurstellend, dat kan ik begrijpen. Maar met een consumenten (privé) abonnement kunnen we geen bonding gaan aansluiten helaas.

@Dennis Schreve, dat geldt in deze situatie. Op veel adressen is het wel gewoon mogelijk, maar op het adres van de topicstarter is het alleen aan te vragen i.c.m. een zakelijk abonnement. 

sterker nog ik heb naderhand nog een keer contact gehad om te vragen of er al een datum was en toen werd er dus voor de 2de keer gezegd dat het wel kwam….

Reputatie 7
Badge +21

Dat is zeer spijtig, maar ook als je kijkt via Fourstack zie je helaas dat Bonding niet mogelijk is.. 55Mbit/s is het maximaal haalbare op het opgegeven adres op dit moment. Ik kan niks anders doen dan mijn excuses aanbieden :slight_frown:

Reageer