Beantwoord

Wanneer modem aansluiten

  • 2 May 2021
  • 9 reacties
  • 341 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Geachte,

Afgelopen vrijdag hebben wij het NT kastje gekregen, superfijn!

Nu is even de vraag wanneer ik de modem kan aansluiten? mij werd namelijk verteld dat het groene PON-lampje moet stoppen met knipperen, maar hij knippert nog steeds en het is nu zondag…

Dus ik vraag me af hoe dat zit?

 

Groeten,

Chantal

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 May 2021, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Chantal Nijsten. Ik heb even gekeken in onze systemen of jouw bestelling klaar is. Ons systeem geeft aan dat dit wel het geval is. Heb je de modem al aangesloten? Als je dit nog niet hebt gedaan dan zou ik je willen vragen om dit eens te testen. Als het niet werkt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 1
Badge

Beste @Vikash . Ik heb de modem nu inderdaad aangesloten, het lampje (PON) van het NT kastje knippert nog steeds. Wel staat nu het lampje (LAN) aan.

Verder op de modem staan het lampje POWER en WIFI aan en het lampje INTERNET knippert.

Ik heb geprobeerd te verbinden met mijn telefoon. Dit lukt, maar hij gebruikt de wifi nog niet, ik kan niks versturen of laden. Misschien omdat ik moet wachten op het lampje INTERNET? Totdat hij stopt met knipperen?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb nog eens in onze systemen gekeken en kom nu iets tegen wat er eerder (volgens mij) niet stond. De nieuwe aansluiting is gepland op 06-05-2021. Het lijkt er dus toch op dat we te vroeg zijn met het aansluiten van de ExperiaBox. Mijn excuses voor de verwarring:disappointed_relieved:. We hebben dus toch meer tijd nodig om jouw bestelling klaar te maken voor gebruik, zoals het mailtje van 30 april al aangaf. Door op het linkje in het mailtje te klikken en in te loggen met jouw KPN ID kan je jouw bestelling volgen. 

Reputatie 1
Badge

@Vikash Ja ik heb zojuist gebeld en 06-05-2021 komt er een monteur langs om te kijken hoe het zit.

Vandaar dat de nieuwe datum 06-05 is geworden.

Reputatie 7
Badge +21

Ah vandaar... Ik ga er vanuit dat je morgenna het bezoekje van onze monteur gebruik kan maken van onze diensten. Laat je ons weten hoe het afloopt? 

Reputatie 1
Badge

@Vikash Ja ik zal het even laten weten!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels gebruik maakt van onze diensten. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!

Reputatie 1
Badge

Hoi, ja sorry ik was helemaal vergeten te reageren.

het is eindelijk opgelost inderdaad en we gebruiken nu onze nieuwe diensten!

Heel erg bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan!