Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn Philips tv (welkomstcadeau)?

  • 10 May 2022
  • 13 reacties
  • 1473 keer bekeken

hoi,

Ik heb begin april een internet/tv abonnement afgesloten. 

Daarbij kon ik een welkomst cadeau (philips TV) ontvangen. 

Helaas heb ik daar nog niet over gehoord. 

Ik hoor het graag.

Gr Jet 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 11 May 2022, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @jet hooiweg, leuk dat je hebt gekozen voor KPN! 💚

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

@Denise_ Denise jij zegt dat het binnen 1 dag word gestuurd ik zit nu al letterlijk twee weken te wachten ik heb een collega van jou gesproken en die zegt weer dat het pas na 14 dagen word gestuurd terwijl ik track and trace en alles heb gekregen hele bezorg geschiedenis en elke dag een bericht zorg dat je thuis bent dat scheelt schouwen eindstand komt er helemaal niks ik zit nog steeds thuis zonder ten is een beetje vervelend dat jullie allemaal verschillende 

dingen roepen 

@Denise_ ik geloof al zelf niet meer dat het komt

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lorenzodennis 

Bel dan even met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief). Zoals @Denise_ in een bericht hierboven al zegt

@huistijger ik zal dat nog een keer doen dan maar ben al elke dag met ze bezig ze wijzen allemaal vingers naar olkaar de een zegt dit de André dat krijg elke keer bericht zorg dat je thuis ben groot pakket onderweg eindstand komt er helemaal niks ik neem elke dag vrij voor me werk om thuis te zijn om het te ontvangen ik woon alleen heb 14 dagen voor niks zitten wachten ik bel dat kantoor sidekicks ze zouden een onderzoek starten er gebeurd helemaal niks ik hoor niks word van alles beloofd maar niks word waar gemaakt word daar gewoon ziek van wil het al opgeven zelfs want veder kom ik niet post NL hele bezorg geschiedenis en eene dag was die onderweg andere dag opeens weer bij een post NL punt wil m ophalen er is niks die dag erna in de sorteer ik word gwn gek gemaakt 

Reputatie 7
Badge +21

Je bent misschien te vroeg @Lorenzodennis 
Je hebt na je abonnement 14 dagen bedenktijd om het weer op te zeggen.
Cadeua's worden daarom ook pas -na- die 14 dagen opgestuurd, hetgeen ook duidelijk op de website staat.

@huistijger ja klopt dat heb ik idd gehoord dat dat zo is alleen andere van kpn zeggen weer en ook hier op ja na een dag en waardoor ik dat dacht ook is kreeg gelijk een track and trace code en wat mij gwn geïrriteerd maakt is waroom geven ze mij een track and trace en zeggen ze dat ik

thuis moet zijn want er komt iets aan terwijl het pas na 14 dagen word opgestuurd 

En dat ik al een bericht heb gehad dat ik het kan ophalen dat is gewoon vervelend maar goed ik zal nog wel geduldig wachten alleen niet netjes van kpn dat ik al berichten krijg dat het er aan komt en ik neem vrij van mij werk daar voor en me vakantie dagen nu naar de knoppen zijn door dit geintje @huistijger 

@jet hooiweg heb je je welkomst cadeau al ontvangen?

Had jij toen bij je tv en internet abonnement korting gekregen gekregen dat het 35 euro abonnement kosten zou zijn eerste 6 maanden?  Tegen mij zeggen ze nu of het was korting eerste 6 maanden of welkomst cadeau.

ik ben wel benieuwd hoe het bij jouw zit?

 

@Rotterdammer79 Dat klopt, het is of de korting, of een cadeau !

Ik zit ook al een paar weken op mijn tv te wachten, en heb deze week de klantenservice gebeld. Mij werd toen verteld dat de tv’s niet meer op voorraad zijn, en ze ook niet kunnen zeggen wanneer deze er weer zijn. Kan gebeuren, maar vreemd dat KPN daar de klanten in kwestie niet met een simpele e-mail van op de hoogte stelt. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren..  

@HansaanZet eerder gaf kon medewerker aan, dat ik wel zou krijgen. Ik heb wel spijt dat ik geen printscreens gemaakt heb van dat korting + welkomstcadeau was, anders was ik echt niet overgestapt, gemiddeld kom ik nu zelfs duurder uit dat mij. Vorige abonnement elders.

Reputatie 7
Badge +21

Heb je al met Sidekix 088 6237 006 gebeld zoals @Denise_ schrijft? 
Dat is de juiste afdeling.

Op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar