Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

  • 27 December 2021
  • 8 reacties
  • 1367 keer bekeken

hallo kpn telecom mijn internet is de 23 ste geactiveerd heb nog geen bericht ontvangen trent de gratis tv kun aub zo schattingen geven wanneer deze opgestuurd.   ik wacht met smart deze jaar nog  te willen  ontvangen  aub  wanneer ????

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 December 2021, 21:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Tv kado nieuwe klant, welkom op het forum. 

Je welkomstcadeau wordt de eerste werkdag nadat je bent aangesloten klaargemaakt. Dat zou in jouw geval de 27ste moeten zijn geweest. Heb je die dag ook een mailtje ontvangen met een track&trace code? 

Ik hoor graag van je. 

Ik heb nog niks ontvangen  vandaag is  de 29ste en ik ben  de 23ste aangesloten maar geen kado ontvangen dat gaat julie een wiffi versterker kosten  ik  ontvang echt  de de wiffi verbinden zeer slecht en  echte slecht  verbinding  zie de naam ik probeer het  te verbinden maar valt weg echt heb alles geprobeerd ik ben een oude collega van julie kpn netwerk bouw schiedam, rijswijk hdsl / dsl/ isdn/2MBit/s werkte tot dat we afgestoten werden  jammer .. maar als oude collega heb julie nog een oude wiffi versterker voor deze oude man aub. .en 200Mb/s heb nog steeds niet gehaald ja ja geprobeerd met kabel laptop maar ik heb de beloofde 200Mb/s nog niet bereikt modem staat nog  op UP status hoelang duurt het bij de kpnbox 12 voor dat ik de beloofde snelheid  krijg .mvg 

hkesici

Het probleem  slecht verbinding is op  de zolder 3 verdieping beneden 2 gaat nog en begaande grond kom ik op met een download 120-150Mb/s ter info

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Tv kado nieuwe klant, welkom op het forum. 

Je welkomstcadeau wordt wordt de eerste werkdag nadat je bent aangesloten klaargemaakt. Dat zou in jouw geval de 27ste moeten zijn geweest. Heb je die dag ook een mailtje ontvangen met een track&trace code? 

Ik hoor graag van je. 

Is toch 14 dagen na activeren ivm annulerings termijn? 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb nog niks ontvangen  vandaag is  de 29ste en ik ben  de 23ste aangesloten maar geen kado ontvangen dat gaat julie een wiffi versterker kosten  ik  ontvang echt  de de wiffi verbinden zeer slecht en  echte slecht  verbinding  zie de naam ik probeer het  te verbinden maar valt weg echt heb alles geprobeerd ik ben een oude collega van julie kpn netwerk bouw schiedam, rijswijk hdsl / dsl/ isdn/2MBit/s werkte tot dat we afgestoten werden  jammer .. maar als oude collega heb julie nog een oude wiffi versterker voor deze oude man aub. .en 200Mb/s heb nog steeds niet gehaald ja ja geprobeerd met kabel laptop maar ik heb de beloofde 200Mb/s nog niet bereikt modem staat nog  op UP status hoelang duurt het bij de kpnbox 12 voor dat ik de beloofde snelheid  krijg .mvg 

hkesici

Zo, ik probeer even uit te puzzelen wat hier staat. De beloofde snelheid krijg je dus niet? Ook niet bekabeld? Daarmee bedoel ik een laptop of PC rechtstreeks aansluiten op de modem en een speedtest uitvoeren. 

Wat je welkomstcadeau betreft, en uiteraard je snelheidsprobleem, zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Tv kado nieuwe klant, welkom op het forum. 

Je welkomstcadeau wordt wordt de eerste werkdag nadat je bent aangesloten klaargemaakt. Dat zou in jouw geval de 27ste moeten zijn geweest. Heb je die dag ook een mailtje ontvangen met een track&trace code? 

Ik hoor graag van je. 

Is toch 14 dagen na activeren ivm annulerings termijn? 

Dat mailtje met de track en trace wordt al wel verstuurd, moet in dit geval ook zo zijn. 

Ik wacht even een reactie af van de topic starter. 

Kado binnen gekregen alles top blij  nu. nog maar wachten op de snelheid die nog aan het opbouwen is op zolder wifi bereik  is erg erg slecht zie het niet eens na 4x scannen de Wifi sidd naam  steeds verbinding kwijt  dus dat word een netwerk  kabel van 15mtr trekken . 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

KPN medewerkers kunnen op afstand meekijken, ik zou uw gegevens op uw profiel invullen en hier berichten als dat gedaan is dan kan @Alex_P  meekijken naar uw verbindingen.

 

Groeten.