Beantwoord

Wanneer wordt de Samsung Smart TV geleverd?

  • 4 December 2019
  • 7 reacties
  • 547 keer bekeken

Mijn bestelling is niet compleet mis de tv en nu?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 7 December 2019, 21:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

De TV zelf krijg je niet van KPN. Die moet je zelf ergens aanschaffen.

Maar waarschijnlijk doel je op de ontvanger voor interactieve TV. Die is dan mogelijk nog onderweg. 

Je kreeg een tv erbij dat was voor black friday staat in mijn contract weet heus wel wat ik praat hoor

Reputatie 7
Badge +16

Er is een verschil tussen een “TV Product” en een “TV Model“, ik denk dat hier wat verwarring is maar nu ben ik wel nieuwsgierig welke TV ze je beloofd hadden ;)  Dat gezegd te hebben, welk TV model staat in je contract? :) 

Reputatie 7
Badge +24

Bent u nieuwe klant of heeft u uw abonnement verlengd? 

Reputatie 7
Badge +21

 

Hoi @Silvia123 
Er was inderdaad een BlackFriday aanbieding dat je een 32 inch Samsung TV cadeau kreeg.
Misschien komt deze van een ander bedrijf dan de KPN.
Waarschijnlijk kan webcare je wel meer vertellen.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Silvia en welkom op het forum! Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Als je voor de Samsung Smart TV hebt gekozen bij je bestelling zal deze opgestuurd worden 14 dagen nadat je vaste diensten bij ons actief zijn. :slight_smile:  Bijvoorbeeld, je vaste diensten bij ons zijn sinds vandaag actief. Dan wordt de TV op 21 december verstuurd. in verband met de decemberdrukte bij PostNL kunnen we vooraf geen indicatie geven hoe lang het gaat duren voordat je hem in huis hebt, maar zo heb je in elk geval een idee. 

De tv wordt apart gestuurd v.u. Samsung. Die wordt verzonden kort na de activatiedatum. Via onderstaande link vind je info over de follow up van de actie: https://www.kpn.com/aanbiedingen/black-friday.htm .

Reageer