Beantwoord

Wanneer wordt glasvezel aangesloten?

  • 28 March 2020
  • 12 reacties
  • 116 keer bekeken

Badge

Heb je meterkast voor nodige om digitale aan te luisten?

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Natasja 3 April 2020, 18:30

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jeli 
Meestal staat het glasvezelmodem en/of de experiabox in de meterkast, vandaar de vraag van Flevop.

Badge

Ja oke maar de glasvezel zou met mij contact opnemen maar niks meer van gehoord 

Badge

Sorry ik vind echt een raar afspraak en mij op de hoogte houden over wanneer de montuur zal langs zou komen 

Badge

En die montuur heeft ook niet goed bekijken want de aansluiting ppt is gewoon aan gesloten en nu krijg ik een telefoontje dat niet mogelijk is bah bah

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Jeli, ik begrijp niet helemaal waar je het over hebt, maar als je wil dat wij (KPN) iets voor je gaan doen of uitzoeken, maak dan een eigen topic aan. Dan helpen we je graag.

Badge

Nou dat heb ik al gemerkt hoe KPN ECHT HELPT .DUS NIET ,DE MONTUUR IS FF DOOR MIJN KAMER GEKOMEN OM TE KIJKEN WAAR DE AAN SLUITING 2. MINUTEN IS BINNEN GEWEEST EN DIE zou mij bellen maar heb niks meer gehoord en de afsluiting is annuleert sorry maar dat kan je mij niet helpen .

Reputatie 6
Badge +9

Jammer dat je er zo over denkt, @Jeli. Ik wil je graag helpen, maar op dit moment is het voor mij niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Ik zie wel dat je hierover ook al hebt gebeld en mijn collega de situatie aan je heeft uitgelegd. Als je daar nog specifieke vragen over hebt, dan lees ik het graag.

Badge

Uiteindelijk ja klopt maar wel heelmaal op het laatste moment want die montuur zou terugkomen zou die its laten weten over de aansluiting van internet glasvezel maar niks meer its van gehoord en daarna na een dag of 2 belt jullie collega van de aansluiting woord geaanloleert heel RAAR EN SORRY WOORD NIET ECHT VAN GEHOLPEN ,EN NOU MOET IK DE PAKKET NOG TERUG STUREN NAAR JULLIE DAT DENK IK VAN NIET WANT ZO GA JE NIET MET MENSEN NIET MEE OM BAH  EN ALS JE NIET BEGRIJPT NEEM AUB EEN BRIL OF ZO ,WANT ALLES KUN JE TERUG VINDEN  BIJ DE PC'S 

Reputatie 6
Badge +9

Mijn collega heeft aan je uitgelegd wat de reden is dat je order is geannuleerd, @Jeli. Verder wil ik je vragen om het typen in capslock achterwege te laten en op je toon te letten. Op deze manier wordt het voor mij lastig om je verder te helpen. Ook wil ik je verzoeken om het installatiepakket te retourneren. Op onze website leggen we uit hoe je apparatuur kunt terugsturen. 

Badge

NATASJA DAT BEPAAL IK ZELF OVER MIJN TOON EN HOE JULLIE MET DE CLIËNTEN OP DEZE MÉNIÈRE  GEEN RESPECT WANT JULLIE ZEGGEN ITS OVER DE AFSPRAAK EN KOMEN JULLIE NIET NA, EN DAN MOET IK   MIJN AFSPRAAK  NA MOET NA KOMEN DENKT TOCH VAN NIET

Badge

Ik zou graag jullie baas spreken

Reputatie 6
Badge +9

Dat is niet hoe dit forum werkt. Daarom hebben we op het Forum enkele huisregels waar iedereen zich aan dient te houden. Lees die alsjeblieft goed door, zodat je op de hoogte bent van hoe we hier met elkaar omgaan. Als blijkt dat je je daar niet aan kunt houden, volgt er een tijdelijke ban. 

En verder: ik heb al aangegeven je te willen helpen, maar ik mis nog steeds een duidelijke uitleg van het probleem. Op deze manier kan ik je simpelweg niet verder helpen. Ook mijn baas niet. 

Reageer