Beantwoord

Wanneer wordt glasvezel aangesloten?

  • 24 November 2021
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedemiddag, wij hebben gisteren kpn aangesloten gekregen, ons is beloofd dat wij glasvezel zouden krijgen, net aan de telefoon zeiden ze dat de VVE geen toestemming had gegeven, ik heb geïnformeerd en het contract is in augustus al teruggestuurd door de VVE, dus nogmaals mijn vraag, waneer wordt glasvezel aangesloten? 

Met vriendelijke groet,

Jos Derkzen

 

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 25 November 2021, 20:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit is het forum van KPN provider. Deze afdeling van KPN houd zich niet bezig met de aanleg van glasvezel. Voor vragen over de aanleg kunt u denk ik beter terecht bij KPN Netwerk. 

Hallo @Josderkzen : www.kpnnetwerk.nl

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Josderkzen, welkom op het KPN forum! Je kunt deze vraag het beste neerleggen bij KPN Netwerk, onze netwerkbeheerder. KPN Netwerk gaat over de aanleg van glasvezel. Zij kunnen je vertellen wanneer glasvezel bij jou aangesloten gaat worden. Je kunt op verschillende manieren contact met hen opnemen, bekijk daarvoor de service en contact pagina van KPN Netwerk.