Beantwoord

Wanneer wordt glasvezel hier aangelegd

  • 27 August 2019
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Goedemiddag Ik heb een vraag i.v.m. glas vezel wanneer wordt de kabel aangelegd ?in de Abel Tasmanstraat ** te Zwolle
Omdat ik de tuin op wil knappen en misschien nieuwe tegels en de straat wordt afgezet met onderhoud werkzaamheden van de woningbouw ,dat we kunnen afstellen dat alles niet tegelijk komen.
m.v.g. Gerry

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, titel aangepast i.v.m. duidelijkheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 August 2019, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Op dit forum werken alleen webcare medewerkers van de provider KPN. Zij hebben geen inzicht in de werkzaamheden van KPN Netwerk NL die de netwerken aanlegt.
Je kan je vraag beter bij hen stellen via 1 van de opties op onderstaande site:

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/contact/
(dit schrijf ik hier vaker)
Bij elke verbouwing, tuin of huis, heb je een kans om er een mantelbuis in te leggen.
In de tuin kan dat prima met PE- waterleiding buis/slang.
Dan kan de glasvezel daar later zo doorgestoken worden.
(Zo is dat hier gedaan 🙂 )
Reputatie 7
Hallo @Gerry Spanhak, welkom bij ons op het forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de aanleg van glasvezel al wel gepland is voor jouw adres. Het is nu zichtbaar omdat er iets concreet gepland is, als het nog in de plannende fase zit kan ik het inderdaad niet zien zoals Ward zegt. In jouw geval gaat het dus in ieder geval aangelegd worden. Wat de precieze datum is is voor mij niet zichtbaar, daar kan KPN NetwerkNL je mogelijk meer over vertellen. Als je de buis die KeesYagi noemt ingraaft bij het opknappen van de tuin maak je de glasvezel aanleg wat makkelijker 🙂