Beantwoord

Wanneer wordt mijn nieuwe abonnement aangesloten?

  • 19 November 2019
  • 7 reacties
  • 538 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn pakket ontvangen van jullie maar wanneer kan ik dit aan sluiten dan begrijp er niks van ??

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 November 2019, 19:42

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Heb je geen mail gehad net daarin de aansluitdatum?

Reputatie 7
Badge +24

Komt er geen monteur langs?

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Jannie2310, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals Joep al aangeeft zou je een aansluitdatum hebben moeten ontvangen via de e-mail. Een datum die zelf gekozen is, eerder afgesproken is met een collega of aangehouden is bij het aanvragen van een installatiemonteur. Vanaf dat moment zal alles gaan werken, en vaak is dat bij een zelf-installatie 1-3 werkdagen nadat je het pakket ontvangt (het pakket ontvang je maximaal 3 werkdagen voor de installatiedatum). 

Maar ik begrijp heel goed dat je hier graag snel informatie over wil ontvangen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer (die je al ontvangen hebt)? Dan kijk ik graag het een en ander voor je na om het te verduidelijken.

Ik hoor graag van je!

Wat ik niet begrijp staat iets over glasvezel kastje die hebben we niet ! Ik neem aan dat jullie toch op ons adres  kijken of deze aansluiting er is want moeten we dat nu ook nog aan schaffen of kunnen we er zonder ? 

Ik meende ook bij de aanvraag dat er monteur kwam voor aan sluiten maar dat blijkt ook niet zo te zijn 

Er kan monteur in december komen wat heb je daar nu aan je wil nu toch tv 

Reputatie 7
Badge +21

@Jannie2310, ik kan helaas niks controleren zonder gegevens.. Dus kan je jouw Forum profiel aanvullen en mij een seintje geven als dat gelukt is? Anders raad ik aan om even met ons te bellen via 0800-0402.

Reageer