Beantwoord

Wanneer wordt mijn oudere modem vervangen voor een snellere versie en waarom gebeurt dit niet automatisch?

  • 4 October 2021
  • 4 reacties
  • 814 keer bekeken

Ik ben nu al meerdere jaren klant bij kpn en heb nog steeds een van de oudere modems. Wanneer worden deze een keer vervangen voor een snellere versie? 

Lees dat nieuwe klanten een mooie, nieuwe en snellere modem krijgen. Waarom worden die voor de huidige klanten ook niet automatisch vervangen als er een nieuwere versie uitkomt? 

icon

Beste antwoord door Joep1965 4 October 2021, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Nou dat kost een berg geld om iedereen van het nieuwste modem te voorzien.  Snellere zijn er niet. Welk modem heb je nu? De v8, v9, v10 en v10a zijn nog prima. En niet ieder modem is geschikt voor iedere verbinding.

De box 12 is sowieso niet erg fantastisch,zelfs de V8,v9,V10 zijn zelfs nog beter.Mensen denken dat nieuw altijd beters is maar dat is niet altijd zo.Een vip1853 wordt ook massaal omgeruild maar zelf merk ik geen problemen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @liet, welkom terug!
Een experiabox ruilen we alleen om als deze defect is of ouder dan een V8.

Werkt er iets niet goed? Waar loop je precies tegenaan?

Hi Thomas, 

Dank je wel voor je antwoord.

Het was eigenlijk gewoon zomaar een vraag nav mijn moeder die haar 3e nieuwe modem kreeg en ik al, al die jaren dezelfde heb. 😊 Geen klachten verder met de mijne.👍