Vraag

Wanneer wordt mijn verbinding werkend opgeleverd?

  • 3 August 2021
  • 9 reacties
  • 93 keer bekeken

Gachte heer/ mevrouw, We zijn nu 8 dagen verder, inmiddels zijn er 3 monteurs langs geweest, ben ik afgelopen vrijdag door 3 mensen van KPN gebeld (procesmatige reacties), meerdere langdurige telefoongesprekken gevoerd. De monteur van gisteren trok dezelfde conclusie als de monteur van vorige week woensdag. De back office moet het regelen. Wie de back office is, hoe te bereiken, wanneer wat gaat gebeuren, dat blijft onbekend. "Er moet een ticket aangemaakt worden", dat is proces, ik wil weten wanneer ik internet heb. Best handig als je thuis werkt en veel via Teams doet. Iedereen doet zijn best op zijn eigen postzegel, maar de front office kan de back office kennelijk niet aansturen. Voor een klant best vervelend. Kortom, ik ben zwaar ontevreden over de dienstverlening van KPN, mogelijk ga ik die Jorg Kramer van die vriendelijke mailtjes een bericht via LinkedIn sturen, hij heeft kennelijk verstand van klantprocessen. Voor een klant is het belangrijk wanneer hij wat kan verwachten, wanneer er resultaat is, niet gratis Gb voor mobiele telefoons of digitenne, maar gewoon Internet zodat ik fatsoenlijk kan thuis werken en van mijn muziek kan genieten. 1. Wanneer heb ik Internet? 2. Ik kreeg gisteren uiteraard de rekening voor de KPN diensten hoe wordt de periode gecompenseerd dat ik geen gebruik heb kunnen maken van deze diensten? Ik hoor graag van u.

 

Dit is klacht 3, nog steeds geen verbinding via glasvezel, dus al 8 dagen geen internet etc. Gisteren dus monteur geweest, deze kon het niet verhelpen, verwees naar de back office. Die gaan het "vandaag oplossen" (zie bijlage), dag verder niet opgelost. Ook de toegestuurde noodvoorzieningen werken niet volledig (Digitenne, alleen NPO1,2 en 3) en de toegestuurde dongel doet het niet. Beb vandaag weer bijna 2 uur aan de lijn gehangen, maar nog geen oplossing. Het is echt dramatisch. Ik wil nu helderheid over wanneer wat nu geregeld is.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Jeutje. Heeft 1 van die monteurs geen terugbelnummer voor je geregeld voor evt vragen?

Is er ook verteld wat er ongeveer aan de hand is? Betreft het verhuizing of een nieuwe abonnement?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Ruud Bakker Welkom op het forum. 

Erg irritant dat je al zo lang geen diensten hebt, zeker in deze tijd van thuiswerken. 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen, ik ben hierin inderdaad ook benieuwd of het gaat om een nieuwe aansluiting of een verhuizing. 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik kan doen! 

@Rutger_  nieuwe aansluiting, zowel in mijn meterkast als in de centrale is alles goed aangesloten. Schijnt in back Office een activering plaats te moeten vinden, deze back Office laat echter niets weten …. Profiel is aangevuld. 

Jeutje. Heeft 1 van die monteurs geen terugbelnummer voor je geregeld voor evt vragen?

Is er ook verteld wat er ongeveer aan de hand is? Betreft het verhuizing of een nieuwe abonnement?

 

Geen nummer, alleen algemene nummer. Zie mijn reactie naar @Rutger_  over situatie. Betreft verhuizing nieuw adres. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ruud Bakker Er lijkt inderdaad een probleem te zijn met de activatie, hier is bij de desbetreffende afdeling om een statusupdate gevraagd. 

Op dit moment is deze er helaas nog niet. Vanavond zal deze vermoedelijk ook niet meer komen. Morgen ga ik opnieuw kijken of er nieuwe informatie beschikbaar is. 

Zodra dit er is zal ik het hier zo snel mogelijk delen!

@Rutger_ Goedemiddag Rutger, heb je al nieuwe informatie? Ken je ook aangeven wat het probleem is:

  1. wachtrij af te handelen incidenten
  2. technisch probleem
  3. anders

Ik hoor het graag.

@Rutger_  @DennisA78 Net weer dik uur gebeld met 08000402, “de back office laat weten wanneer ze er aan toe zijn” “de klant moet even geduld hebben” Ze kunnen niet aangeven wat er aan de hand is, hoe lang het gaat duren en wanneer het geregeld is. 

@Rutger_ @DennisA78  gebeld door *** van KPN, zij gaat escaleren …..

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat je gebeld bent @Ruud Bakker en dat er een escalatie in gang is gezet. Hopelijk komt er nu snel schot in de zaak!